Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varekartotek lignende program

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger et program der virker som de fleste blækfirma har på deres hjemmesider, således at man kan indtaste eksempelvis printerens navn - så kommer det frem hvilke patroner der skal bruges. 

Jeg skal bruge lignende program - MEN det skal ikke bruges i hverken webshop eller på nettet - det skal bruges intent !

Kan man finde noget på nettet ? har forsøgt men ved ikke lige hvad man skal kalde sådan program !

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 21:07

Ved ikke om det findes, men jeg kan godt lave et til dig. Du skal selv indtaste alle oplysningerne, og så kan du søge i det bagefter. Hvis du kan finde informationerne på nettet, kan vi se om vi kan indlæse dem på en fornuftig måde. Det vil ikke koste alverden, hvis det "bare" er så enkelt som du beskriver det her i tråden. Send mig evt. en besked, hvis du er interesseret.

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:54

iTilbud.dk

Kan ikke skrive en pb til dig - men smid en pb til mig og skriv hvad pris du forlanger for sådan et program - skal nok selv indtaste oplysningerne-det er kun den "rå" opbygning jeg ønsker - da det IKKE er blæk og printer der skal indtastes.

Kan der laves sådan at spørgsmålet/ det man indtaster kan refere til flere resultater ? og flere spørgsmål  skal kunne henvise til samme resultat !

Evt. smid en mail på kennbo.grafik@gmail.com

Kenn Bo

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)