Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inputs søges til ny avatar/logo til open source-project

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Medaminoer,

Jeg har brug for jeres kloge hjerner og jeres åbne meningers moden. Sagen er den, at jeg er i gang med et open source-projekt -- og har brug for en avatar / eller et logo.

Jeg er kommet så langt her på egen hånd -- God eller Ond? -- men har brug for indspark til den videre proces. Men også associationer, der er indeholdt i det allerede eksisterende udtryk, som jeg godt kan li', men også godt kan se ikke oser af professionalisme.

Any takers? Hvilke associationer får I frem? Hvad har I lyst til at ændre. Osv., os


 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den er godt nok diffus. Umiddelbart synes jeg de 2 skitser minder rigtig meget om hinanden.

Når jeg kigger efter kan jeg se en dreng danse eller stå på skateboard/snowboard/surfbræt...

Er det meningen, at der skal være så mange streger eller er det blot din måde at tegne på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Brian!

Mange tak for indspark. Jeg kan sagtens se det diffiuse element, du påpeger, men det passer faktisk meget godt til projektet.

Det er faktisk de samme skikkelser bare fotograferet med forskellige faste objektiver og forskellig lyssætning.

Dreng, dans, bevægelse, snowboard, surfboard er ret godt. Tak! 

Der er ikke så meget mening bag skitsen endnu, men jeg er i gang med at udvide mit Bevægelserne-netværk (Madbevægelsen, Modebevægelsen, Mediebevægelsen) til også at få en Kunstbevægelsen. Der overvejer jeg at bruge figuren som logo. 

Er der nogen, der kender et godt sted at crowdsource en digitalisering af skitserne?

Flere inputs er naturligvis mere end velkomne. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper,

skal det være som stregtegning eller er det bare et oplæg. Har siddet og "leget" lidt:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Hej Kasper,

skal det være som stregtegning eller er det bare et oplæg. Har siddet og "leget" lidt:



Den er ret fed! Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at se, hvad du kunne få ud af at lave den som stregtegning. Altså få de hektiske strøg ført til skærms.

Må jeg bringe ovenstående i forbindelse med blogposten eller en ny. Linker gerne til din hjemmeside fx som tak.

Går ud fra, at den er fuld open source, ligesom min original var? Altså noget andre kan arbejde med videre inden for de bredest muligt tænkelige rammer.

 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper.

Nu linker du til et blogindlæg med ankerteksten og titlen "God eller Ond". Derfor har du på nuværende tidspunkt kognitivt "bedt" mig om at tage stilling til, om avataren er enten god eller ond.

Det gør jeg så. Jeg opfatter umiddelbart avataren som "ond", primært pga. dens spidse streg (skarp og spids = ond). For mig at se, ligner det en halvubehagelig fætter med lanser, pigge eller horn i stedet for arme.

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg synes bestemt, at avataren har ond karakter. Den minder efter min mening om et rumvæsen, som står og laver/udfører noget med hænderne. Den kigger i hvert fald ned på sine hænder, og har sikkert en skummel plan på hjernen.

Jeg håber ikke, at det er et børnetøjs-logo ;) 

- Rasmus Gundestrup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Hej Kasper.

Nu linker du til et blogindlæg med ankerteksten og titlen "God eller Ond". Derfor har du på nuværende tidspunkt kognitivt "bedt" mig om at tage stilling til, om avataren er enten god eller ond.

Det gør jeg så. Jeg opfatter umiddelbart avataren som "ond", primært pga. dens spidse streg (skarp og spids = ond). For mig at se, ligner det en halvubehagelig fætter med lanser, pigge eller horn i stedet for arme.



Fornemt. Jeg agter at bruge den som logo for et nyt open source-kunstprojekt. Jeg mener også, at "han", "hun", "den" indeholder spidser, takker, osv., der leder i en ond retningn. Men den kunne jo ligeså godt være god og beskytte noget værdifuldt, tænker jeg.
Hvorom alting er, skal du (og I andre) have mange tak for kommentarerne.
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Gundestrup:

Hej Kasper

Jeg synes bestemt, at avataren har ond karakter. Den minder efter min mening om et rumvæsen, som står og laver/udfører noget med hænderne. Den kigger i hvert fald ned på sine hænder, og har sikkert en skummel plan på hjernen.

Jeg håber ikke, at det er et børnetøjs-logo ;) 

- Rasmus Gundestrup



Takker! Må jeg bringe din kommentar enten i selve indlægget eller i kommentarsporet, evt. i anonymiseret form?
 
Fra Fredericia
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Du bringer den bare, hvor du lyster, det er helt fint med mig.

- Rasmus Gundestrup

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)