Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skabelon- ansøgning til statforvaltningen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej unge aminoer

- er der nogle af jer som har fået tilladelse af statforvaltningen til at drive virksomhed ?
og om i stadig har  den ansøgning i sendte, ?
- jeg vil nemlig gerne sende min afsted, da jeg ikke kan vente et halvt år mere til jeg fylder 18 år.

så hvis der var nogle unge som fik et ja og som gad at sende deres, så jeg har noget at gå efter. ville det være lækkert.

mvh..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54

Hej,

Jeg fandt lige denne tråd. Det kan være, du kan bruge svarene her :-)

http://www.amino.dk/forums/t/137346.aspx

Held og lykke med virksomheden!

Mvh
Andreas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59

hej Andreas

- tak for linket :)

- men det mere en skabelon som unge iværksætter selv har lavet  og udfyldt, så jeg også kan se hvordan de har svaret:)

- så hvis der nogle unge iværksætter som har prøvet det og gerne vil dele deres gamle ansøgning ud, ville det være dejligt! :)

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50

Hej,

Jeg er også ung iværksætter. Fik mit firma som 16-årig i sin tid, så jeg har allerede været hele møllen igennem (det tog 3 måneder for mig at få mit firma oprettet).

Men hvis du ikke får nogen ansøgning - har desværre ikke min længere - så synes jeg, at du skal ringe til dem og spørge, hvad du skal gøre for at få et CVR-nr :-)

Mvh
Andreas

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 22:26

Andreas, AP-Media.dk:

Hej,

Jeg er også ung iværksætter. Fik mit firma som 16-årig i sin tid, så jeg har allerede været hele møllen igennem (det tog 3 måneder for mig at få mit firma oprettet).

Men hvis du ikke får nogen ansøgning - har desværre ikke min længere - så synes jeg, at du skal ringe til dem og spørge, hvad du skal gøre for at få et CVR-nr :-)

Mvh
Andreas

3 måneder? mit tog 6 måneder og det var selvom jeg ringede hver og hver anden dag.

Mvh

Søren

-- Man kan hvad man vil!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:37

Hey!

Jeg har selv fået mit CVR som 16'årig - Hvis du har problemer eller spørgsmål er du velkommen til at sende mig en besked :-)

Held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)