Hej alle sammen derude! Jeg har brug for hjælp, jeg så lige denne video fra Martin: http://www.youtube.com/watch?v=15dsiQZjflk&feature=related Og gav sku lige et ordentlig skud motivation! Jeg har over de seneste par uger gået og fumlet over et navn til en virksomhed, jeg skal sammen med en rigtig god kammerat starte en IT konsulent virksomhed på hobby niveau til at starte med, da vi begge har fuldtidsarbejde, men da vi får en del forespørgsler til div. opgaver, så kan vi lige så godt køre det helt ud, og starte en virksomhed, så vi også får mulighed for at hjælpe andre! Der vil være en del blandede opgaver i virksomheden, som opsætning af server, website m.m Vi ville meget gerne have et helt unikt navn på et sammenhængende ord, som fx. Amino - selve navnet behøver ikke ligefrem sige at det er en it virksomhed - vi ville blive meget glad hvis der var nogle derude der havde en rigtig god ide til et navn ( hvor domænenavnet også er ledigt ) så kan vi jo evt. give lidt hjælp den anden vej hvis det bliver nødvendigt! :-) Jeg ser frem til at høre fra jer! :-) |
Hjælp til navn på ny virksomhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)