Hej Aminoer. Jeg ved ikke om det r det rigtige sted at skrive dette men nu prøver jeg. Jeg har en bærbar (HP) som er fra september 2006. Den er født med Windows XP HOME, men jeg skulle have XP pro. på den. Jeg fir en it afdeling til at gøre det, og det gik perfekt. Men, så er den blevet meget langsom. Det kan tage op til 2 min at starte f. eks outlook eller word op, og når jeg er på nettet taget det 7 lange og 7 brede. Jeg har fået formateret alt i sidste uge og har igen fået XP Pro på igen. Men jeg har fundet ud af at Windowx kun registrerer 256 MB ram ud af 1024 MB. BIOS´en registrerer 1024 MB ram. Jeg har kontaktet HP og de siger at det kender de ikke noget til og at jeg skal kontakte Microsoft. Microsoft siger at det har de aldrig hørt om før og at det ikke betyder noget.??????? Men en uge efter at den er blevet formateret er den igen blevet langsom. Ikke så langsom som lige inden at den blev formateret men det er som om at den bliver langsommere for hver dag der går. Jeg er ved at være meget træt af min comp og har flere gange overvejet og kaste den ud af vinduet, så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig???? Eller henvise mig til nogen som der kan. På forhånd tak. Med venlig hilsen |
det var da et underligt problem du har der...
har aldrig hørt om det må jeg indrømme, kender kun til ram problemer på windows XP når man kommer op over 3 GB.
din pc burde ikke gå ned i performance ved skift fra home til pro, i hvertfald ikke så mærkbart som du beskriver.
prøvet at skifte tilbage til home?