Heads up til trådstarteren - jeg forsøgte at oprette mig, men fik følgende problem fejl: |
Tillykke med det! Det er godt gået!
Heads up til trådstarteren - jeg forsøgte at oprette mig, men fik følgende problem fejl: |
Tillykke med det! Det er godt gået! |
Kristian Ole Rørbye
Nej, hvor er det fedt! :-) Meget imponeret. Godt arbejde! ;) |
Flot flot flot! Det må siges at være en ok start på weekenden sådan at komme på forsiden af en landsdækkende avis :D |
Må siges at være en o-kay kritisk dag at have systemfejl på ;( |
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Tillykke med det dude - skynd dig at få fixet systemfejlen og nyd omtalen! Jeg er netop på vej ud ad døren, så jeg sørger lige for at snuppe en Urban med på vejen. Jeg glæder mig til at læse artiklen. |
Mange tak for fejlmelding. Virkelig en skidt dag at have sådan en fejl på :/ Den er dog rettet nu. |
Hvis jeg skulle lave en webshop ville jeg ikke bruge Paypal. Det trækker i mine øjne, alt andet lige, en smule ned i troværdigheden. Den primære årsag til jeg har brugt det, er at Paypal har en fantastisk god funktionalitet til at overføre penge til folk via deres email adresse. Det bruger jeg til at udbetale penge til sælgerne. Jeg går selv med overvejelser om at rykke betalingsdelen over til Nets, og så holde udbetalingerne hos Paypal. Hvis man har mange kreditkort transaktioner, vil gebyret via Nets blive lavere end via Paypal. |
Savner en Om OS. Lidt info om ideen bag siden osv ville være rart :) |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte