Så kom underenplov.dk på forsiden af Urban og med en halv side inde i bladet! Sådan! :) Forsiden kan ses her: Og artiklen: Bliver spændende at se hvad besøgstallet ender på i dag :) |
Det er jo super!!!
Fin side BTW
Så kom underenplov.dk på forsiden af Urban og med en halv side inde i bladet! Sådan! :) Forsiden kan ses her: Og artiklen: Bliver spændende at se hvad besøgstallet ender på i dag :) |
Det er jo super!!!
Fin side BTW |
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Se mere på www.tinglyseren.dk
Mange tak :) |
Tillykke med omtalen Mads! :-) |
Handel med varepartier via Trademen
Hold da fast! Sådan! :) Noget du selv aktivt har gjort en indsats for eller har det været opsøgende journalistik fra Urban? |
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Kanon. Jeg er slet ikke i tvivl om at det vil give noget. Urban er jo på mange togstationer og uddannelsessteder, så chancen for at det giver profit i sidste ende er kæmpe stor. Stort tillykke med det :-) Jeg kan ikke lade være med at spørge om du selv har lavet pressemeddelelsen, eller om det er en tekstforfatter som har gjort det? Venligst, Morten |
Jeg har i hvert fald skrevet to artikler til ham om konceptet. Men kan selvfølgelig ikke vide, om de er brugt i den her sammenhæng. Uanset hvad, så skal du, Mads, have et stort skulderklap for den flotte (og landsdækkende!) omtale. Timingen er HELT rigtig og der er ingen tvivl om, at du vil få en masse nye brugere i de kommende dage. |
|
skide godt gået - det skal nok rykke en del på besøgstallene!! |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk