Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde søges - vil du sælge mine collager

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Aner ikke om dette indlæg ligger i den rigtige kategori det håber jeg :-)

Kort fortalt så leder jeg efter nogle butikker byde fysiske og online som har lyst til at sælge mine collager..

Jeg står i den situation at jeg igennem længere tid har ville bringe min lille "hobby" forretning op på et lidt højere niveau, jeg er så småt gået igang med at kontakte forskellige samarbejds partnere og håber på at få landet et par aftaler eller to inden for den nærmeste tid.

Jeg laver unikke collager baseret på mine kunders personlige fotos, jeg har også haft en del erhvers kunder, jeg laver også mine egne collager som jeg regner med at lave et par udstillinger med her i det nye år.

En del af dem kan ses her http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150459880106737.389918.597741736&type=3

Grunden til at mine egne designs ikke er på hjemmesiden er simpelthen fordi jeg ikke har ville sælge dem og fordi jeg godt kan lide at holde ting adskilt.

Men altså kort fortalt så søger jeg efter samarbejdspartnere som har lyst til at hjælpe mig med at sælge mine collager til privat personer, hvordan samarbejdet skal foregå, tager vi i fælleskab.

Grunden til at jeg godt vil løfte det hele et niveau eller to er simpelthen fordi jeg brænder for det og fordi jeg godt vil udvide på sigt med kurser, lokaler osv..

Håber der er nogle som er friske

/Anders

www.conzeptz.dk

www.enzoart.dk/psd

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)