Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der ben i at markedsføre sine produkter på facebook?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

like pages, grupper, share, annoncer og meget mere... Jeg kan simpelthen ikke følge med.

Findes der en eller anden oversigt over eller nogle eksperters udlægning af om det overhovedet har værdi at markedsføre sig selv eller sine produkter på facebook?

Jeg kan godt forstå at virksomheder som har en slag kundekreds går social og sakber "venskaber" med kunder og måske deres venner.

Jeg kan også forstille mig en sanger eller lign få et skub via facebook.

Men jeg har svært ved at forstille mig hvad man skal satse på hvis man vil få mest muligt ud af sine facebook indsatser fanside eller gruppe eller noget helt andet..

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44

Ja det er et spændende område som der er mange meninger om.

Fandt denne til dig, hvis det kunne interessere dig.

ROI på Social media

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:56

Facebook-sider er fantastisk til at opbygge relationer! Og hvis du får en relation til kunde, bliver denne kunde formentlig en fast kunde.

Facebook handler om at give værdi! Hvis du f.eks. på din facebook-side giver gode råd om hvordan man vedligeholder sin bilrude, vil den kunde der lige har brugt penge på at få ordet sin bilrude nok være interesseret! I at undgå en smadret rude igen...

Nu ved jeg ikke så meget om biler så ved ikke om man kan gøre noget for at undgå en smadret rude, men håber du forstår idéen! :-)

- Alexander Baandrup Larsen   

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 21:50

Som Alexander siger herover. Det afhænger helt og holdent af hvad du tilbyder.. BÅDE af varer og af værdi.

.. og hvis der var nogen der svarede ja, ville du få det svært.

"If you don't love social media - you probably suck at social media"
- Jay Baer

Smile

Fra Helsingør
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Fra  PC-hjælpen i Helsingør Skrevet kl. 23:17
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:13

Fedt link og tusind tak for alle svar :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)