Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af nystartet webshop!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
Nu ved jeg ikke om du er nystartet men der er også ekstra rabat til iværksættere med nyt CVR.
Se websiten.

"Jeg har forsøgt med forskellige søgeord på adwords, sat plakater op i skolerne og annonceret på facebook."

Nu har tidligere markedsføringstiltag ikke givet noget salg. Så at kaste sig ud i endnu et forsøg er nok ikke rentabelt på nuværende tidspunkt. Brug hellere budgettet til yderligere optimering af shoppen eventuelt med professionel hjælp, som du selv er inde på!

Johannes

 

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pia

Et er at have et godt produkt, noget andet er at folk får det at vide.

Du må analysere hvem der ellers sælger tilsvarende - eller lignende produkter. se hvad de gør for at få fat i kunderne og måske sammenligne priserne.

Du skal også spørge dig selv:
Hvorfor skal kunderne vælge dine varer og ikke andres.
Mange kan ikke svare på sådan et spørgsmål.
Så spørger jeg: Hvis vi ikke selv kan beskrive fordelen ved netop at handle med os, hvorfor skulle kunderne så gøre det 

Altså: Hvilke fordele har folk ved at handle med dig.

Vær aktivfacebook, linkedIn og twitter.

Good luck. 

Masser af hilsener

Rolf Høegh

Få nogle ideer i min expert-blog her på Amino:

http://www.amino.dk/blogs/rolf_hoegh/default.aspx


 

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Velkommen i klubben af webshops med børnetøj.

Jeg overtog en shop med børnetøj i sommer, også uden de store forudsætninger for at drive en webshop. Har lært en del, men der er meget langt endnu, og tålmodighed er en dyd (arbejder stadig hårdt på det med tålmodigheden). Har efterhånden forsøgt en del forskellige markedsførings platforme, web, fysisk, og stande rundt omkring. Det der har virket bedst er klart web reklamer "banner" på de store forums der har med børn at gøre, " Vores børn, netshunedsplejersken.dk osv."  Men reklamer er en ting, det at lokke folk ind på din side er "nemt nok" det er bare et spørgsmål om penge. Men mine erfaringer er! Ser siden ikke indbydene ud, er udvalget ikke bredt nok, virker det hele en smule rodet. så smutter de fleste igen, vi har haft mange inde på vores side, men har haft alt for få salg i forhold til udgifter til reklamer. Så få styr på opsætningen og looket af dine produkter før du begynder at hælde penge ud i reklamer. Vi kæmper stadig en del med opsætning og udseende af vores side, da vi jo som sagt heller ikke er 100% inde i det.

Håber du kan bruge det til noget, og mange gange held og lykke med projektet

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige en ekstra ting, jeg tror godt du kan undlade aldere 10-14 år, der er de fleste alt for bevidste om hvad de går i, så de vælger næppe Disney tøj i den alder Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville starte med at ofre et par tusinde på design af siden - den er lige så "styg" som min egen dandomain shop var, da jeg også selv havde fixet den :)

De penge er givet godt ud - inden du begynder på alt mulig markedsføring.

Ps. Det er vel ment :)

 

Fra Støvring
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Jeg ville starte med at ofre et par tusinde på design af siden - den er lige så "styg" som min egen dandomain shop var, da jeg også selv havde fixet den :)

De penge er givet godt ud - inden du begynder på alt mulig markedsføring.

Ps. Det er vel ment :)

 

Hej Jesper!

Jeg ved du mener det godt og det er dejligt at høre om din erfaring, tror også jeg skal have noget professionelt hjælp til webshoppen.

Du kender måske en du kunne anbefale?

mvh Pia Kjær

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain har på deres hjemmeside en lang række samarbejdspartnere.

Jeg brugte selv disse - http://www.minorsystems.dk/

Brug dog også selv lidt tid - og surf rundt, find inspiration, så kan du evt. lave en grovskitse til dem :)

 

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Jeg er leveringsdygtig i rigtig mange Disney produkter, herunder også strømper, sko, sandaler, badekåber, regntøj, . Af andre produkter kan nævnes, legetøj, vandleg, opbevaring, pynt, stationary, tasker, stickers, bamser, lamper, tallerkener, bestik, krus, madkasser, badebassinner, solbriller, ure, og meget mere :-)

Alle produkter er naturligvis på godkendte licenser. Send mig en PM med din mail, og hvilke produktgrupper (evt hvilke disney figurer) du er interessret i, så sender jeg dig en liste.

Mvh

Allan Ahm Sørensen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)