Ja umiddelbart lyder det jo ikke særlig specielt. Jeg var ude og glo efter julegaver, her forleden dag. Så mens jeg står og snakker med ekspedienten, bum! Har snakket med diverse App udviklere på nettet, men kan forstå at timelønnen skulle være ret dyr, da det er et stort projekt vil det højst sandsynligt ende op i god sjat. Er der nogle af jer herinde, der ville være interesseret i, at hjælpe mig med dette? Det skal siges at jeg er HELT ny på dette marked og har faktisk ingen erfaring indenfor, at starte noget op selv. Om hvor vidt det bliver til noget, afhænger af projektets bæredygtighed, om det er lavet før (har søgt, men fandt intet). Samt andre faktorer der spiller ind før, at det kan blive en succes. Jeg går stadig på gymnasiet, på linjen HHX som primært beskæftiger sig med handel. (Afsætning, Virksomhedsøkonomi) Mail: mikkelkahle@live.dk I kan også svare herinde, det er op til jer selv. |
Hej Mikkel
Jeg udkommer med en Ebog om en uge eller to der forklarer principperne i en succesfuld app samt hvordan man får den på markedet billigt og en masse andre guldkorn.
Så hold øje :)