Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået en fantastisk idé - En app!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja umiddelbart lyder det jo ikke særlig specielt. 

Jeg var ude og glo efter julegaver, her forleden dag. Så mens jeg står og snakker med ekspedienten, bum! 

Har snakket med diverse App udviklere på nettet, men kan forstå at timelønnen skulle være ret dyr, da det er et stort projekt vil det højst sandsynligt ende op i god sjat. 

Er der nogle af jer herinde, der ville være interesseret i, at hjælpe mig med dette? Det skal siges at jeg er HELT ny på dette marked og har faktisk ingen erfaring indenfor, at starte noget op selv. 

Om hvor vidt det bliver til noget, afhænger af projektets bæredygtighed, om det er lavet før (har søgt, men fandt intet). Samt andre faktorer der spiller ind før, at det kan blive en succes. 

Jeg går stadig på gymnasiet, på linjen HHX som primært beskæftiger sig med handel. (Afsætning, Virksomhedsøkonomi)

Mail: mikkelkahle@live.dk

I kan også svare herinde, det er op til jer selv.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17

Hej Mikkel

Jeg udkommer med en Ebog om en uge eller to der forklarer principperne i en succesfuld app samt hvordan man får den på markedet billigt og en masse andre guldkorn.

Så hold øje :)

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:25

Kan du sige noget om din ide?

Giver nemlig et bedre perspektiv af hvad der skal gøres..

Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 10:27

Du skal kunne lave en ønskeseddel, nemt og hurtigt, eller finde tilbud på det bestemte stykke tøj/gryde/møbel/værktøj. 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:38

Kahle44:
Du skal kunne lave en ønskeseddel, nemt og hurtigt, eller finde tilbud på det bestemte stykke tøj/gryde/møbel/værktøj. 

Der findes mange apps hvor du fx har en notesblok eller en indkøbsseddel, den kan jo også bruges som ønskeseddel. Så skulle din app også kunne sendes som sms og e-mail til venner og familie.

Der findes den der etilbudsavis app hvor du fx kan søge efter et bestem tilbud og se hvor du kan få det billigst.

Men måske kan du gøre det mere effektivt, fx skulle man kunne trykke på sit ønske også finde ud af hvor man kan få det om det er en butik eller hjemmeside.

Keep on going 

Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 10:40

jep, det er en videre udvikling af disse forskellige ideer. 

Det er klart jeg ikke vil afslører for meget. Men et par kamera snapshots, også har du en ønskeseddel du kan sende til venner og familie. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:58

Der er en anden Amino der har lavet noget ønskeseddel delings app, han skrev om det i starten af December herinde, men kan ikke lige huske hvilken tråd det var - tjek evt. op på om det er noget tilsvarende du vil lave :-)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 11:11

Du er velkommen at kontakte mig så vi kan se nærmere på dette.

-Jógvan

Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:43

Martin :

Der er en anden Amino der har lavet noget ønskeseddel delings app, han skrev om det i starten af December herinde, men kan ikke lige huske hvilken tråd det var - tjek evt. op på om det er noget tilsvarende du vil lave :-)

Det er Simon Thomsen, der har lavet den og den hedder Ønskelisten+ http://itunes.apple.com/dk/app/onskelisten/id481761777?mt=8 

Mvh

Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 12:18

Lyder da lidt irriterende.. Kan godt se den og den koster godt nok også 6.00 kr. 

Jeg har så tænkt mig at det skal være en gratis app med reklamer. 

- Og en meget større og mere omfattende idé. 

Men hvor vidt der er holdbarhed i mit produkt når det allerede er "opfundet" er jeg lidt i tvivl om. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)