Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Realdrinks.dk en webshop men ingen køber noget i butikken

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Dilling
Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet denne webshop men ingen køber nogle gode råd til at få besøgende og købende

MVH

Jens Dilling

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 22:36

Hej Jens.

Min browser ( google chrome ) indlæser konstant for at åbne din side?

Kan ikke komme ind tydeligvis.

Er det bare mig eller er der nogle andre?

- Kristian L.A

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 22:37

Kom ind nu. Tog lidt tid men ved ikke om det bare var ved mig...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:39

Det er en nydelig side - lidt langsom først - men jeg tror problemet er, at der ikke er så voldsomt med købere til cider og økologisk juice osv. Varerne ser fine nok ud, men koster jo som den slags gør, og jeg frygter lidt, at det helt enkelt ikke er storsælgene varer du har med at gøre der

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 22:49

Syntes at siden er nydelig og bevare rigtig godt det look og flow som passer til dine produkter. 

Produkterne ser fine ud og jeg føler da lidt selv, at jeg sagtens kunne finde på at købe der.

Normalt har jeg handlet omkring disse ting hos den lokale forretning. Men kan da se på priserne og udvalget at det er tiltalende :)

- Tjekket lige seo og fandt dig på nogle søgeord som Fransk cider og økologisk juice. Dog ikke øverst men fandt dig gjorde jeg. 

Måske lidt markedsføring af din virksomhed. Det kunne vi godt snakke mere om. 

Hvad med at du tilføjer mig på Skype, så vil jeg hjælpe dig så godt jeg nu kan :)

Syntes personligt det synd, hvis du måtte lukke. 

Mvh.

Kristian L.A

Fra Dilling
Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:49

Tak for det.

Jeg er grossist af varenen og sælger ti cafeer delikatesse butikker rimelig godt, så derfor troede jeg at jeg kunne øge omsætningen ved at starte dene side realdrinks.dk, men noget tyder på det bliver svært.

Jeg kender slet ikke til google annoncerning kunne det være en mulighed

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:20

jeg faldt over jeres info-artikel om cider (god idé i øvrigt - det er guf for søgemaskiner) men hvor er jeres call-to-action på siden. Jeg mener, nu har jeg læst artiklen og så er der ikke så meget mere for mig at gøre ... Hvad med at opfordre mig med en stor grøn/gul/rød knap til at købe jeres cider, eller ihvertfald bare at kigge på jeres udvalg?

Og så er der jo den eviggyldige opfordring: Læs (ihvertfald den grais version af) www.e-pusher.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 23:25

Jens:
Jeg kender slet ikke til google annoncerning kunne det være en mulighed

Tag først fat i de lavere-hængende frugter, og få gjort noget ved din konvertering fra besøgende til kunder først. Ellers kan det hurtigt ende i at du spilder dine penge. Hvis du gerne vil have fat i flere kunder, så lav et affiliateprogram hos www.partner-ads.com hvor du betaler når en affiliate har sendt et salg din vej.

Her er i øvrigt også et par forslag til gratis-versioner af e-bøger om søgemaskineoptimering, hvis de kunne have interesse.

http://seo.demib.dk/indhold.htm

http://www.seo-lex.dk/download-light.html

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 23:32

Det kunne også være en idé at lave en "inspirationskasse" hvor du sælger en blandet kasse af dine forskellige varer i en bestemt varegruppe i et tilbud, så dine potentielle kunder kan blive inspireret til deres fremtidige køb. "The first one is always free"-salgsmetoden har da ihvertfald vist sig at være profitabel i andre brancher Wink (Ikke at jeg siger, at du skal give dine varer væk gratis, men et godt tilbud kunne være det der starter din gode relation?)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36

jeg kunne ikke finde cvr nummer det skaber troværdighed

ligner meget speciel øl vin mange der burde kunne skrive mere om smag og gerne anmelders om øl og vin du har på siden folk elsker købe noget andre folk siger godt om

søge ord optimere med interne links ved at lave ordbog på siden få derved mere indhold blogger om nyheder og forklare alle ord på siden i mini ordbog om vin og øl med mere lige som amino.dk

husk få mere trafik til medn indgående llinks

social medier

husk google plus og en facebook siden med logo på din side til disse sider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)