Det er en nydelig side - lidt langsom først - men jeg tror problemet er, at der ikke er så voldsomt med købere til cider og økologisk juice osv. Varerne ser fine nok ud, men koster jo som den slags gør, og jeg frygter lidt, at det helt enkelt ikke er storsælgene varer du har med at gøre der
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg er grossist af varenen og sælger ti cafeer delikatesse butikker rimelig godt, så derfor troede jeg at jeg kunne øge omsætningen ved at starte dene side realdrinks.dk, men noget tyder på det bliver svært.
Jeg kender slet ikke til google annoncerning kunne det være en mulighed
jeg faldt over jeres info-artikel om cider (god idé i øvrigt - det er guf for søgemaskiner) men hvor er jeres call-to-action på siden. Jeg mener, nu har jeg læst artiklen og så er der ikke så meget mere for mig at gøre ... Hvad med at opfordre mig med en stor grøn/gul/rød knap til at købe jeres cider, eller ihvertfald bare at kigge på jeres udvalg?
Og så er der jo den eviggyldige opfordring: Læs (ihvertfald den grais version af) www.e-pusher.dk
Jeg kender slet ikke til google annoncerning kunne det være en mulighed
Tag først fat i de lavere-hængende frugter, og få gjort noget ved din konvertering fra besøgende til kunder først. Ellers kan det hurtigt ende i at du spilder dine penge. Hvis du gerne vil have fat i flere kunder, så lav et affiliateprogram hos www.partner-ads.com hvor du betaler når en affiliate har sendt et salg din vej.
Her er i øvrigt også et par forslag til gratis-versioner af e-bøger om søgemaskineoptimering, hvis de kunne have interesse.
Det kunne også være en idé at lave en "inspirationskasse" hvor du sælger en blandet kasse af dine forskellige varer i en bestemt varegruppe i et tilbud, så dine potentielle kunder kan blive inspireret til deres fremtidige køb. "The first one is always free"-salgsmetoden har da ihvertfald vist sig at være profitabel i andre brancher (Ikke at jeg siger, at du skal give dine varer væk gratis, men et godt tilbud kunne være det der starter din gode relation?)
jeg kunne ikke finde cvr nummer det skaber troværdighed
ligner meget speciel øl vin mange der burde kunne skrive mere om smag og gerne anmelders om øl og vin du har på siden folk elsker købe noget andre folk siger godt om
søge ord optimere med interne links ved at lave ordbog på siden få derved mere indhold blogger om nyheder og forklare alle ord på siden i mini ordbog om vin og øl med mere lige som amino.dk
husk få mere trafik til medn indgående llinks
social medier
husk google plus og en facebook siden med logo på din side til disse sider
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows