Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nets/Teller meget hurtige til godkendelse.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vester Hassing
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

I fredags omkring middag sendte jeg en ansøgning så jeg kunne modtage kort på min webshop.

Har kunne læse at det kunne tage op til 2-4 uger minimum.

Så til min store overraskelse modtog jeg en mail igår hvor der stod at min ansøgning var godkendt.

I dag modtog jeg så kontrakterne som jeg skrev under og sendte tilbage i dag.

Det skal lige siges at jeg ikke har givet en krone for oprettelsen på de internationale kort, da jeg havde en kampagne kode.

Dette indlæg er kun skrevet fordi jeg blev positivt overrasket over den hurtige service jeg har fået. Så de kan være hurtige hos Nets/Teller, tak for det.

God dag til alle.

Martin Nymann Brandt

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:30

Er det en personlig kode ellers kom frem med den så andre kan få gavn af den

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:31

Super fedt tak for oplysningen

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:43

Lykkebjerg:

Er det en personlig kode ellers kom frem med den så andre kan få gavn af den

http://www.epay.dk/kampagne - mon ikke?

Fra Vester Hassing
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:44

Hej Lykkebjerg.

Det var ikke personlig kode jeg havde, men det var Epay der havde en kampagne hvor man kunne få gratis oprettelse, hvis man selvfølelig blev kunde hos dem. Den er desværre udløbet nu

Jeg havde faktisk fundet deres tilbud herinde, da en anden rar amino havde skrevet om det, dog for noget tid siden. Kan ikke huske hvornår. Så den har været opslået herinde.

God dag.

Med venlig hilsen

Martin

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:51

Tillykke. Det er da godt at høre, at de godt kan skynde sig når de vil.

Men jeg tænker også... jo hurtigere de får godkendt virksomheder/webshops, jo hurtigere kan de starte med at skovle gebyrer ind. :)

Først gør de (bankerne/PBS/NETS) alt for at få os (både som forbruger og som virksomhed) afhængige af elektronisk betaling, så sætter de stille og rolig den ene gebyr efter den anden for at anvende elektronisk betaling.

http://politiken.dk/tjek/penge/dinepenge/ECE810535/nu-skal-du-betale-for-at-betale-over-pbs/

Nu er det ikke nok med det, nu ønsker de også gebyr på Kontant betaling. Smile Mage til større gebyrgribbe skal man lede længe efter.

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/12/05/104029.htm

Ligegyldig hvad der sker i verden, ligegyldig hvilken former for økonomiske kriser vi har, så vil bankerne altid stå som vindere. Som altid er det forbrugerne og virksomhederne der betaler for at bankdirektørerne kan leve det luksusliv, de ikke gør sig fortjent til. Selv når de får banker til at gå konkurs, så betyder det intet for bankdirektørerne, de får deres milliongager alligevel. Tillykke. :)

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)