Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er stelnummer personligt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg oplevede forleden dag, at få stjålet sin cykel, men fandt den heldigvis selv igen. Denne episode fik mig til at tænke på et projekt indenfor stjålne cykler. Man skulle kunne registrer sin cykel på en hjemmeside med stelnummer, så folk kan slå en funden cykel op på hjemmesiden og se om personen har registret sig på siden og derved finde adresse og navn.

Mit spørgsmål er så, om det er lovligt at offentliggøre sit stelnummer på en hjemmeside, dette er jeg meget i tvivl om, da jeg ved politiet er meget striks med deling af stelnummer?

Tak for hjælpen

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 19:02
Jeg tror ikke det er ulovligt at gøre. Dog vil jeg, gribe knoglen til din lokale politistation og spørge dem. De er helt sikkert villig til at hjælpe.
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:12

Falck har købt en virksomhed der hedder smartsafety de ha som opgave at have et register over cykler

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:15

Mange tak for svarene, vil gerne hører flere meninger, vil self. inden jeg laver dette projekt kontakte politiet omkring dette.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)