Hej KLOGE Aminoer Jeg mangler et program som kan "kode" et varenummer over til et andet. Forståes således : Jeg har flere webshop for andre firmaer og de har deres egne varenumre. Når de så bestiller varer ved mig bruger de så deres eget varenummer og så skal jeg kunne huske hvad mit varenummer er - det er lidt besværlig nu hvor der er ved at være 21 webshops med forskellige varenumre. Så derfor søger jeg et program hvor jeg kan taste firmaet varenummmer ind og så kommer det frem hvilken varenummer det er i mit eget system ! Jeg er IKKE office nørd men tror det evt kan opsættes deri MEN VED DET IKKE MED SIKKERHED ! Er der nogle der kan lave sådanne simpelt program ? Kører Webfinance som lagerstyringen - og ved ikke om det kan impliceres deri men det er heller ingen krav ! Og jeg ved godt at der er en del indtastning men det er det mindste problem ! Kan evt. kontaktes pr. mail : Kennbo.grafik@gmail.com Hilsen Kenn Bo |
Hej Kenn Bo
Jeg vil meget gerne høre lidt mere om din problemstilling. Jeg har lavet mange konverteringer frem og tilbage mht. produkter, så det kan sagtens lade sig gøre.
Er du leverandør til flere forskellige webshops? I så fald, hvorfor sender de så ikke dit varenr i stedet for deres egne?
Hvis du ikke kan komme udenom det ville jeg lave en produktdatabase, enten i Excel eller Access. Ellers vil jeg tro du kan lægge det ind i dit lagerstyringssystem, men er ikke sikker.
Mvh
Jens