Mit navn er Steffan, og jeg er stort set halvvejs i mit forløb på Haderslev handelsskole. Jeg har de sidste halvandet år erfaret, at teknologien har slæbt en masse positive - men såsandelig også negative sider med sig.
Elever på ungdomsuddannelser er simpelthen ikke aktive i undervisningen, fordi de enten sidder og spiller, tjekker facebook eller bladre rundt på sider, som måske er mere interessante end det de er der for.
Derfor har jeg sammen med tre venner stiftet et motivationsudvalg, hvor vi arbejder i, at elever skal få mere ud af at gå på Haderslev HHX.
Ind til videre har vi kontaktet en af stifterne af hjemmesiden miinto.dk, (http://mikeradoor.com/) som kommer torsdag for at give en foredrag. Deres koncept startede som et YoungEnterprice projekt, en konkurrence som ca. 50 elever på Haderslev HHX også deltager i.
Det er ét tiltag. Nu spørger jeg jer på Amino om råd, for at høre hvad der enten motivere jer, hvad i gør i jeres virksomhed eller hvad de måske gjorde på jeres studie.
HHX er ikke folkeskolen, og elevernes succes er deres eget ansvar og ikke lærens. Men vi er Danmarks fremtid, og det danske velfærdssamfunds succes, er alles ansvar.
Hej Steffan Jeg holder foredrag om arbejdsglæde, motivation og samarbejde for virksomheder og ungdomsuddannelser.
Jeg har gennem min karriere som prof. Bobslædekører. Indkasttræner og verdensrekord-holder i indkast erfaret, at hårdt arbejde er vejen frem. Traditionelt hårdt arbejde er dog ikke nok!
Det hårde arbejde skal blandes med kreativitet, innovation og evnen til at få det bedste ud af kollegaerne/kammeraterne.
For at alt det kan lykkes, så skal man have have ekstremt meget fokus på opgaven. Vejen dertil kan sagtens være ganske underholdende...
Det fortæller jeg om i foredraget "fyr den af og nå din drøm".
Thomas Grønnemark han er et af de flinkeste mennesker jeg kender og han er super til at give motivation hvad jeg set ham at gøre han er simpelthen super god
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows