Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har et projekt der handler om et slags "service" på nettet både til virksomheder og alm. bruger.
Projektet er lavet, mangles kun små justiringer og det er netop derfor jeg søger en partner som kan hjælpe med at for sidste ting på plads og har erfaring med marketsføring og det kunne være en stor fordel hvis du ved hvad der skal til for starte og holde en virksomhed kørene.

Skriv PB hvis du er interesseret, så sender jeg lidt mere information omkring projektet.
Du er også velkommen til at spørge her i tråden.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:53

eXcluzive:

Hej,

jeg har et projekt der handler om et slags "service" på nettet både til virksomheder og alm. bruger.
Projektet er lavet, mangles kun små justiringer og det er netop derfor jeg søger en partner som kan hjælpe med at for sidste ting på plads og har erfaring med marketsføring og det kunne være en stor fordel hvis du ved hvad der skal til for starte og holde en virksomhed kørene.

Skriv PB hvis du er interesseret, så sender jeg lidt mere information omkring projektet.
Du er også velkommen til at spørge her i tråden.

I would love to hear more and have an NDA if you need,

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:15

Hej

Jeg er meget interesseret i at høre mere.

skriv til mig på jlaumand@hotmail.com, så mailer jeg dig ligeledes mere info om min baggrund.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)