Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på nye Købsknapper til Dandomain shop søges

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 1725
Fra  Profitize Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Kristian siger er det altid det bedste, men det skal selvfølgelig være i øjenhøjde med budget/tid og ønske.

Hvis du ikke allerede har gjort det Jesper, så vil jeg anbefale at du får opsat målsporing på din checkout proces i Google Analytics. Det er ret simpelt og den viden du får om din checkout er simpelthen guld værd.

Nogle gange bliver man bare overrasket over hvor udfordringen rent faktisk ligger, og hvor lidt der i nogle tilfælde skal til for at justere ind.

Vi skyder nok lidt over mål med desiderede A/B splittest, men det er bestemt det bedste, hvis man har budgettet til det.

Uanset hvor mange år jeg så har på bagen, så får jeg stadig "hovsa oplevelser" ved test og user-tests, det er det fantastiske ved det. Enhver designer der siger det modsatte, har aldrig arbejdet proaktivt med seriøse usertests og er fyldt med selvfed pladder  ;)

Så selvom det er noget du og jeg synes godt om, og der er visse generelle ting man kan stille op for segmenter og best practice, så er det kunderne det handler om.

Detaljen ved splittests som Kristian nok nærmere mente, er performance på hver enkelt knap, hvor din konverteringsrate jo er målt på antal succesfulde salg. Splittesten kan måle ned på hver enkelt knap, der jo ultimativt vil føre flere kunder til kurven, og dermed også have en effekt på konverteringen, men hvis du har 6 led, så har du i teorien 6 steder der potentielt kan være flaskehalsen for konverteringen og her kan man jo så optimere hver enkelt led, så man får en optimal proces baseret på faktiske data.

Forside -> Kategori -> Produkt -> Kurv -> levering -> betaling -> Godkend.

(nørde nørde)

Profitize - Webbureau specialiseret i E-handel & Konverteringsoptimering

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)