Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg har købt en hjemmeside, men vil jo ikke miste alt for meget på det ;-).

Så skriv gerne en kommetar om hvordan jeg kan tjene nogle af pengende ind igen?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:04

Du kan kun tjene penge på din hjemmeside, hvis du har mange besøgende som klikker på de bannere som du har på din side, det kan være fra affiliate netværk eller fra firmaere som har købt en bannerplads på din side udenom affiliate netværket.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 11:06

Det kommer virkelig an på hvad din side skal være om
Er det en firma site, så er det dine firma ydelser du forhåbenligt skal tjene lidt på.

Ellers kan du bruge "Affiliate marketing"
Du kan læse mere om dette ved at søge lige på amino. Der er utallige indlæg omhandlende dette emne.
Hvis du stadig ikke kan forstå det så klik her: http://bit.ly/se3nN0 (Let Me Google That For You)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

hvad var formålet da du købte domænet navnet ,et eller andet må du have i tanker passion i at formidle en viden på et eller andet eller vil du lave en virksomhed side hvor du sælger et eller andet

ved Affiliate marketing er det selvfølgelige vigtigt der står positivt om dem på siden og er er tænkt ovr domæne navnet om det passer sammen med de produkter, husk det er Affiliate marketing siderne der godkender dig vigtigt du videre formidler positivt ladet og skriver godt om dem vis du altså vil tjene penge den vej

måske har du købt et forkert domæne til denne type markedsføringAffiliate marketing så en anden tråd du skrev om duerulækker.dk der er nok ingen der godkender en med sådan et domæne navn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:26

Man tjener penge på indehold der skaber trafik som i sin tur giver reklame indtægter.

Man kan også sælge ting.

Og det er optil dig som iværksætter at finde ud af hvordan du vil tjene din penge... 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:29

Så vidt jeg husker er det dig med duerulækker.dk, men du bliver nødt til at levere noget godt indhold, så du får nogle besøgende er det spild af tid at sætte affiliate bannere op

- Alexander Baandrup Larsen 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)