Det vil sige at dit argument med at flere og flere falder fra, i sidste ende bunder i at der kommer en ny spiller på markedet? Det vil sige vi skal droppe at handle i gamle webshops, fordi der er kommet en ny eller hvad? For mig, er det lidt det samme du siger.
Jeg ved ik, om du læste det jeg skrev med manglende service? For det der er da at putte ord i munden på mig, som jeg aldrig har sagt...
Jeg kan ikke fortælle dig hvad din oplevelse skylder, men jeg ser ikke det samme PayPal som du gør. jeg har rigtig mange positive tilbagemeldinger om PayPal og det skyldes nok ikke at de har en dårlig kundeservice.
Som jeg skrev til Henrik, så oplever du på ingen måde problemerne, når du sælger service ydelser i forhold til webshops som sælger fysiske produkter... Så simpelt er det...
Du beskriver hele virksomheden ud fra dine kollegaer, som har haft en dårlig oplevelse. Det er en smule tamt, synes jeg.
Jeg synes det er tamt, at du lægger ord i munden på mig, bagefter tager du kun udgangspunkt i en service virksomhed, og slutteligt konkludere du noget ud fra 2 sætninger, som slet ik omhandler det, som du beskriver her... Det er tamt!
Men for din skyld, så opsumere jeg da gerne igen. Vi har benyttet Paypal, men har droppet dem pga ingen service, kun standard svar. I en sag sendte vi Paypal 10 mails angående en transaktion, hvor der var forskellige spørgsmål i samtlige mails. 8 gange fik vi samme ubrugelige standard svar fra Jack... Sådanne eksempel har vi vel en 10-15 stk af.
Angående kollegaerne, så var det en reference til, at flere og flere Tyske firmaer dropper Paypal. Og da det er info fra kollegaer, så kan jeg ik linke til en statistik eller en artikel...
Angående V.me by Visa, så var det et svar til nedenstående, som du sjovt nok selv skrev... Og ændringerne i Paypals service er åbenbart kommet samtidig med, at V.me by Visa blev offentliggjort. Spøjst sammefald ikke?
Jeg er stærkt uenig. Jeg ved ikke hvor du har skabt den forestilling henne? De gange hvor jeg har været i kontakt med PayPal, har de været dygtige og professionelle. Jeg ved ikke hvilken behandling du har fået, men det lyder ikke som noget der er sket indenfor det seneste års tid. De havde en periode for lang tid siden, hvor de hang lidt. Nu er de altså kommet på sporet igen og personligt kan jeg ikke klage over noget som helst.