Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min hjemmeside?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Flot

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hermed lidt synspunkter hvis det skal være endnu bedre...

Teksten i logoet skal være lysere hvis ikke helt hvid evt med tynd stroke omkring for at det står tydligere frem end nu. Teksten i logoet forsvinder i headeren da farverne næsten er de samme.

Logo dimsen, kunne med god effekt laves orange i stedet, så matcher det godt i kontrast til det blå.

Lav menu punkterne hvide og ryk nyheder op! Hvad flager den rundt dernede efter??

Valgt siden i menuen kunne fint være den orange farve i stedet for den blå der bruges nu.

Fonten på Indvendige dører og Yderdøre (et ord) passer skidt ind med fonten der er valgt til brødteksten.

Det må gerne være samme font, sæt den lidt ned i størrelse hvis teksten ikke kan stå der.

Håber det kan bruges :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:43

Hej René

Det med Orange logo skal vi lige havee set på.. :)

Det med at nyheder flyder under er vist kun i chrome, det gør det nemlig ikke her i IE7 og mener heller ikke i Firefox men ja det skal vi også har kigget på.

Men vi sætter stor pris på din feedback.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person
Var så lidt :)

IE7??? Det er sku da noget gammelt lort hehe du går glip af et flottere internet med den browser.

Check lige dette blog indlæg :)
http://www.renesejling.dk/opgrader-din-browser-nu/
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:17

René Sejling:
IE7??? Det er sku da noget gammelt lort hehe du går glip af et flottere internet med den browser.

Tak for dine fine ord. Indifferent Jeg har lige fået ny bærbar idag. Derfor har jeg ikke opdateret endnu :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 22:26
IE7 på en ny bærbar? Hmm det er vel IE8 håber.

Nå skal nok lade det være nu kan ikke dy mig :)

Kan kun sige godt om chrome. Den er lynhurtig.
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 23:08

Hej Sasa.

Fin hjemmeside.

- Jeg kunne godt bruge lidt farver, og lidt billeder.

Fortsat god lørdag.

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da en fin hjemmeside med en masse gode elementer - nu ved jeg ikke lige, hvem det er, der skal ha' feedback; Sasa eller Angrybird (tast 1 for Sasa, tast 2 for Angrybird og 3 for begge!).

Enig med Alexander: Nyhederne skal rykkes op (med mindre I kun har gamle nyheder, for så gør det tingene værre).

Enig med Grundig massør: Det er svært at se, at det er døre i de to orange felter.

Kan godt lide den dør, der hælder og laver skygge. God figur.

"Lykkens død går udad" af Kierkegaard vil jeg foreslå jer at rykke op i det blå topfelt, evt. som del af et banner. Hvorfor går lykkens dør egentlig ikke indad? Det er jo indvendigt, man skal finde sin lykke, sgu' ikke ude, selvom vi alle prøver udvendigt gennem penge og piger! Nå, pyt. Det er jo revnende ligegyldigt...

Sætningen "Vi er passionerede omkring døre, og vil gøre alt hvad vi kan for at du får den rette dør hjem til dig." ville jeg rette en anelse på, så der står "Vi er passionerede omkring døre og vil gøre alt, hvad vi kan, så du får den rigtige dør hjem" (enten "med dig hjem" eller "sendt hjem til dig").

Under afsnittet "Billige indvendige døre og yderdøre" står der et stykke nede "dør universet". Ret det til dør-universet, for det skriver I selv længere nede. Ja, okay, det er pedanteri, men gør det nu alligevel... please...!

"Byggebilligt.dk pakker alle dine ordre..." - ret ordre til ordrer.

"... fra deres lager sådan at du får en hurtig levering!" - ret sætningen til "... fra deres lager, så du får en hurtig levering!"

"De oplyste priser er inklusiv moms..." - ret inklusiv til inklusive.

"...moms, sådan at der ingen spekulationer er om hvad den reelle pris egentlig er." - ret sætningen til "...moms, så der ikke er tvivl om, hvad den reelle pris egentlig er."

"...er du kommet det helt rette sted." - ret til enten "er du kommet det helt rette sted hen." eller "er du kommet til det helt rette sted."

Blåt link: "Indvendig døre eller yderdør – Køb dem her! " - enten "Indvendlige døre" eller "Indvendig dør". Nok det sidste, så det passer med yderdør i ental...

"...de forskellige byggecentre omkring i landet." - ret til "...de forskellige byggecentre i landet." eller "...de forskellige byggecentre rundt om i landet."

"...og yderdøre, sådan at du kan være helt sikker..." - ret til "...og yderdøre, så du kan være helt sikker...". (brug så i stedet for sådan at).

Ellers udmærket tekst. Der er kun meget få stavefejl. Kommasætningen halter, men det er næppe noget, der hidser kunderne op (udover pedanterne).

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:50

Hej Poul

Jeg er beæret over at du har taget dig så meget tid til at finde fejl og mangler vedrørende teksten. Tusinde tusinde tak. Det er virkelig god Amino stil! Jeg retter alle de nævnte ting, for jeg er 100% enig med dig.

Endnu engang. Tusinde tak.

Mvh.

Sasa Kovacevic 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52

Det var s'lidt!

Gør mig en tjeneste Sasa og gør noget ved dit foto! Du ser ud til at være en flot fyr, så LØFT PANDEN, så man kan se dit ansigt, for fanden!

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)