Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En succeshistorie

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er man ikke altid det i en krise tid med så flot en præstation. Glæder mig på jeres vegne!

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, fornøjelig læsning..

Tak fordi du vil dele med os :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

spnx:

Godt gået !

I må have haft ekstremt travlt på dette år, med en omsætnings stigning fra 568.000 og så til 10 millioner, hvis man læser jeres 2010 regnskab for Hardcasa ApS :)

Stærkt hvis det er tilfældet :)

568.000 er bruttofortjeneste og ikke omsætning...

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
568.000 er bruttofortjeneste og ikke omsætning...

Lur mig om det ikke er det jeg har skrevet hvis du læser efter ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Lundø Nielsen:

Hej Amaris

RD Logistics håndterer HARDCASA på følgende måde:

1. Jeg har en fast medarbejder tilknyttet der klarer al kundeservice + returpost. Denne medarbejder fungerer også som "boss"

2. I takt med ordreniveauet stiger, tildeles der mere og mere arbejdskraft til at pakke ordrer. De overvåges af "bossen", så der ikke sker fejl. 

3. Fejl undgåes næsten 100% da vi kører med et specielt stregkodesystem, som ikke gør det muligt at godkende og afsende en ordre uden at have scannet de rigtige varer til den.

Hej Mathias.

Først og fremmest mange tak for dit svar, det lyder jo umiddelbart rigtig praktisk. En af mine "fordomme" om at outsource kundeservice, har netop været at det er en mere eller mindre "tilfældig" person der får tildelt ens opkald etc., samt en der hverken har den store indsigt eller interesse i ens virksomhed.

Kan du evt. fortælle lidt om hvordan betalingen for denne service foregår? Du behøver selvfølgelig ikke nævne kroner og ører, tænker mere på modellen? Er det fast månedlig afregning efter aftale, afregning per henvendelse de skal besvare eller lignende?

De bedste hilsener

Amaris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

spnx:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
568.000 er bruttofortjeneste og ikke omsætning...

Lur mig om det ikke er det jeg har skrevet hvis du læser efter ;)

Så må jeg læse på en anden måde end dig :

Men fint nok at du har forstået det på denne måde. Og dette tal kan jo ikke indikere en omsætning, endsige en omsætnings-fremgang. Der er lidt flere aspekter i et vilkårligt regnskab, som man ikke kan konkludere på ved blot at "snuese" til nogle få nøgletal.
Men tilbage til det flotte indlæg fra trådstarter, som jeg synes er et rigtig godt indspark på et iværksætterforum.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Lundø Nielsen:

Alexander Langhede Andersen:

Tak for en rigtig fed historie! Det giver da i den grad noget motivation at høre, at det går så godt :-)

Sælger du kun på det danske marked eller har du udbredt konceptet til andre lande? I så fald har det så været en besværlig proces at komme i gang på et nyt marked? Her tænker jeg især i forhold til sprogbarrierer, betalingsløsning samt evt. øgede fragtomkostninger.

Hej Alexander

Vi sælger næsten kun til det danske marked.

Det er ekstremt lidt der sælges til Sverige/Finland, men det er også fordi der skal ikke markedsføres der.

Jeg vil klart anbefale at man bygger sit hjemmemarked op og får en solid omsætning før man går videre til andre lande. 

Det kan hurtigt koste mange penge hvis man tror man er en "verdensmand" :)

Mange tak for svaret!

Det lyder meget fornuftigt, og det vil jeg da helt sikkert tage med i mine overvejelser Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Absolut et fedt resultat, selvom omsætning ik rigtig er en målefaktor...

Men jeg er imponerer over, at du kan nå den omsætning med så smalt et sortiment. Det er overraskende... Er nogle af mærkerne jeres egne, siden der kan genereres så meget salg (ud over det der Hardcasa Basic selvfølgelig)...

Hvordan håndterer du billeder? Får du en af hver varer sendt til DK, også tager du dem selv, eller ordnes det også fra DE?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

spnx:

Nu tog jeg som sådan blot udgangspunkt i bruttofortjenesten som er jeres reelle omsætning, da I jo køber en vare hjem for måske 100 kr og sælger den for 500 og så har vi en bruttofortjeneste på 400. Så 10 mio. i omsætning er en virkelig høj og flot bedrift på dette regnskabsår.

Nu er det nye kollektioner, så man køber ik en tshirt for 100 kr og sælger den for 500 kr. Den koster 200 kr i indkøb, og så er det pludselig normal faktor, som der ganges med...
Desuden har man ik en brutto fortjeneste på 400 kr i dit regnestykke, men blot et på 300 kr, da der skal betales moms...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 05:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

Fantastisk flot at du/I har fået en så flot virksomhed så godt igang allerede efter små 3 år og kan næsten regne ud at den stadig udvikler sig! Tillykke med det og godt gået! :)


Mht. RD Logistics, er det så også dag til dag levering? 

 

 

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)