Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Kaffe! … og indblik i dine outsourcing muligheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Aminoer!

IT Outsourcing (ITO) off-shore har længe efterladt danske virksomheder med dårlig smag i munden, og det er på tide vi gør op med de mange dårlige erfaringer / fordomme der hænger som en tung sky over emnet. Derfor har vi valgt at åbne dørene for en ny og mere transparent form for ITO. Vi tilbyder derfor alle jer iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende med webudviklingsbehov, en gratis kop kaffe samt et indblik i ITO’ens muligheder anno 2011.

Helt konkret tilbyder vi gratis tilbud på enhver type foreliggende webudviklingsopgave. Tilbuddet er for alle jer som gerne har et velbeskrevet projekt som mangler udvikling. Tilbuddet vil bestå af løsningsmodel, samt tid- og prisoverslag, og vil give et klart overblik over de fordele, outsourcing giver netop jeres produkt.

Hvad kan outsources?

Vi varetager stort set al slags webudvikling; Fra Open Source CMS udvikling på tværs af de fleste platforme, over webudvikling i ren PHP, .NET osv. til applikationsudvikling til Android, Iphone og Ipad. Derudover stiller vi ingen krav til projektets størrelse.

Det er klart en fordel at dit produkt er velbeskrevet da det resulterer i et mere realistisk tilbud. Konceptet behøver ikke være færdigudviklet, men der bør være stillet klare retningslinjer for indhold og funktioner.

Hvem er i?

Mit navn er Kasper Højdal, jeg er multimediedesigner og webudvikler (to-be). Jeg er medstifter at IT outsourcing virksomheden Thought Beans med daglig gang i iværksætter væksthuset CSE-lab på Frederiksberg. Vi er 4 ihærdige iværksættere med en stærk service, og som iværksættende virksomhed, er det essentielt for os at få etableret en stærk portefølje af gode relationer til det danske erhvervsliv. Vi vil bevise at vores service bør være en accepteret løsning for virksomheder med web og applikationsudviklingsbehov!

Hvordan benytter jeg mig af tilbuddet?

Alle er meget velkomne til at forespørge et uforpligtende møde, hvor vi over en kop kaffe præsentere de muligheder der foreligger netop jeres opgave. I er velkommen til at ringe eller skrive til os - vores kontakt oplysninger kan findes her: http://www.thought-beans.com/kontakt/. Man kan også smide en PM herinde på Amino.

Tilbuddet gælder for alle seriøse henvendelser, og som sagt – velbeskrevne projekter.

Venlig hilsen,

Kasper Højdal

Thought Beans

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:28

Hej Kasper,

Jeg har en ide til en Mobil applikation, det er meget kort fortalt en app der skal fungere hvor en sportsklub, den skal kunne vise resultater, nyheder, statistikker osv. Kan du ikke sende mig en email så vi kan snakke lidt flere detaljer omkring projektet. Skal til HansP@gmail.com

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:51

Hej Hans,

Spændende projekt ide - Vi har nogle af feltets skarpeste applikationsudviklere så vi skal nok kunne give et rigtig godt tilbud på dit projekt!

Jeg har sendt dig en mail

Mvh.

Kasper Højdal

Thought Beans

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)