Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan genoplive Cashback ! Kan du kode bedre end mig ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!Smile

Jeg er igang med en ny type for cashback og en helt ny måde at markedsføre det på.
Jeg tror 100% på, at det vil blive en succes!

Jeg har prøvet at få det op at køre før, men ham jeg arbejdede sammen med, fik aldrig lavet sin del færdig, så nu prøver jeg igen. Jeg søger derfor, en der brænder lige så meget for ideen som mig.

Er du bedre til at kode end mig ? 

Jeg er igang med at tage web-integrator uddannelsen. Jeg har styr på Html og css og er igang med at lære ASP.NET - C#

Det er ligemeget hvilket programmeringssprog du mestre. 
Du skal bare kunne kode et system, som skal kunne ligge nogle tal sammen, hver gang der er en besøgene der laver et lead.

Kontakt mig.

Hvis du er god til at kode og ønsker at høre mere om ideen, så skriv en privat besked til mig her på Amino og skriv lidt om dig selv, så vil jeg sende dig mere information Smile 

Lidt om mig. 

Jeg hedder Martin 22år. Jeg bor i StorKøbenhavn og jeg er som sagt igang med at tage uddannelsen som web-integrator.  Jeg er altid glad og positiv og jeg brænder rigtig meget for mine ideer. 

Jeg brænder mest for markedsførings delen ved den her ide og håber at det er der, hvor jeg kan komme til at ligge flest af mine kræfter.
Jeg har også en masse ideer til hvordan hjemmesiden kunne se ud og hvordan det hele "kunne" være.

Jeg har lært fra mit sidste forsøg med projektet. At jeg skal planlægge meget mere og at alting går hurtigere på den måde.

Jeg har allerede et domæne + webhotel og en masse informations tekst til hjemmesiden.

Glæder mig til at høre fra dig!

MVH Martin Smile 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)