Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webprogrammør/samrbejdspartner søges!! Jobdatabase for unge for EU/verden

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften, så søger jeg en skarp webprogrammør med kompetencer indenfor opbygning af online communities.

Vil dog starte med at påpege at der ikke er tale om betalt arbejde, men nærmere tilbud om partnerskab i virksomheden. -Er stadig i opstarten.

Det drejer sig opstart af et nyt koncept til unge mennesker i hele Europa. Har dog ikke lyst til at komme nærmere ind på selve konceptet her og nu. Men er bl.a. blevet kontaktet af STV tv produktionsselskab, (ski rejse bureau) ecart.dk, div. adm. direktører, lærer fra handelshøjskolen Kbh., samt stifter af Just-eat.dk stifter (Jesper Buch), der alle mener det er et potentielt verdenskoncept, der her er tale om.

Mangler nok en h...  masse specifikationer. men som sagt er dette stadig i opstarten og vil derfor være åben overfor mange muligheder for et eventuelt samarbejde. Og det skal være lige fra private til etablerede web-virksomheder.

Om mig?

Da jeg søger en "partner" er det ikke kun vigtigt at personen er dygtig, men også at jeg kan sammen med personen, både i og udenfor arbejdet.

Så derfor lidt om mig selv :

Sander 31 år.

Bosiddende i Kbh. og arbejder hver sommer i Sydeuropa (festbyer)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lyder ovenstående som noget for dig, så send endelig en PB eller mail indeholdende :

• Referencer
  • Lidt om dig selv

Hvis jeg efterfølgende mener der er potentiale sender jeg en kort version afsted med forretninsplanen, som mest af alt beskriver konceptet og dets grundlag samt en funktionsliste. Og så må vi tage den derfra...

Er der yderligere spørgsmål, eks.vis mine krav til programmøren, så skriv endelig her i tråden

Mvh.

Sander

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)