|
Behøver man at sige noget? Tænk at den kvinde sidder i regeringen og er med til at lede DK |
Joachim vs Özlem
- 1
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
|
|
Den her er sjov hehe |
Jamen skat er skat. Så beskatter man en skat nok gange, så giver det penge i statskassen (IRONI KAN FOREKOMME)... Det er lige før, at man burde lave aktion lommeregner. Hvis alle sendte sådan en lommeregner, som kunne + - x til rødstue, så kan det vist kun gå fremad med regnestykkerne... For indtil nu er det godt nok gået sløvt for sig med det matematik! |
|
Tro det eller lad vær, men der findes faktisk personer, som kan overgå Özlems udtalelser... Se lige denne her hahahahahahahah Det sagde hun bare ikke!!!!!!! |
Stalins elskerinde, og hun kommer fra rød stue... Men hvem hun er, det aner jeg ik... Men den kommentar der, den går over i historien! |
Ja hun er nu meget lækker, men hold nu kæft nogle uintelligente ting, som der kommer ud af hendes mund... OMG er hun fra Ø? En Johanne supporter?
Tjooo der er sket det, at man efter Mohammedkrisen pralede med, at man i DK var oplyste, og BEDREVIDENDE end dem i Mellemøsten, som tillægger deres religion alt. Så kommer der valg, og mange bliver ramt af en hjerneblødning, og stemmer rød stue. Ik bare rød stue, men på STALINS & LENINS rød stue, altså skabskommunisterne! SPOOKY! |
DF giver mig kuldegysninger, mens rød stue gør mig ked af det på DKs vegne... De er så uforudsigelige, at man nærmest bliver bange for dem... Der er krisetid, og her kommer de seneste nyheder, men hvordan vil en regering, som mere har fokus på at bruge penge, løse dem? http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-46282575:%C3%B8konomer-varsler-alvorlig-jobkrise.html |
Bliv gratis medlem