Hej , Nogen som ved hvordan den her hjemmesiden er lavet? Den ser super ud. http://producten.hema.nl/ hils , JAcob |
Den er lavet i flash:)
Hej , Nogen som ved hvordan den her hjemmesiden er lavet? Den ser super ud. http://producten.hema.nl/ hils , JAcob |
Haha meget fed effekt.. Men jo det er flash, jeg vil dog ikke råde dig til at lave en i flash, da flash er på vej ud.. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
aaah.... comon... flash vil være her i mange år endnu - med mindre at browserfabrikanterne beslutter at det ikke skal understøttes i den næste browser. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Nøøøøj, den er fed!!!! :-) |
www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!
Flash er på vej ud. Kan godt være det vil være muligt at tilgå det stadigvæk, men det vil blive mindre og mindre anvendt, indtil det slet ikke understøttes mere en dag. I mange tilfælde kan jQuery også lave nogle elementer, der tidligere kun kunne laves i Flash (dog nok ikke lige dit eksempel). Det vil derfor være dumt at udvikle en hel hjemmeside i Flash efter min mening. Men ja, det er lavet i Flash. |
Jamen ikke de næste år.... Tænk på Zynga som laver en del store spil i Flash. Skal de så til at lukke eller lavet det hele i HTML5? Flash vil stadig være brugbart i en del år endnu - jQuery kan rimelig mange ting - HTML5 kan udfylde de huller som jQuery ikke kan. Og ja... det er hul i hovedet at lave en hjemmeside kun i flash. Så vi er enige men jeg vil bare ikke have at man løber med en halv vind. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Morgenthalers "Pandaerne" er lavet i flash, samt en masse andre TV produktioner (deriblandt utroligt mange børneserier) for den sags skyld, så at afskrive flash med et pennestrøg ville jeg nok være lidt forsigtig med... Da flash renderere ud til diverse videoformater, og ikke kun som swf'filer, har det stadig en stor aktualitet. |
Okay. Gør det lidt mere præcist. Hjemmesider der i hovedvægt er baseret på flash er på vej ud. Det vil vi se mindre af i fremtiden efter min overbevisning. At der måske stadigvæk er lidt flash bannere at finde rundt omkring om nogle år udelukker jeg ikke, men tager vi udgangspunkt i trådstarters eksempel, så tror jeg ikke vi vil se dette om nogle år. |