|
Som iværksættere og virksomhedsejere i nystartede virksomheder står vi ofte i den situation, at vores indtjening ikke er stor nok. En af grundene til det er, at vores priser er for lave og altid har været det. Men hvordan får vi priserne op uden at miste kunderne? En af måderne er at beslutte en prispolitik, hvor vi tager stilling til forskellige måder at fastsætte og differentiere priser, der kan gælde for forskellige kunder og kundegrupper. Men hvad skal en prispolitik indeholde, og hvordan kan den hjælpe til at løfte priserne til et højere niveau? Onsdag den 15. maj får du chancen for at bruge en eftermiddag på at lære noget af dem, der har lært det efter lang tids træning. Du får svar på følgende spørgsmål: :: Hvilke metoder kan jeg bruge til at fastsætte mine priser? :: Hvordan kan jeg differentiere mine priser? :: Hvilke rabatsystemer kan øge min omsætning? :: Hvad er den gode måde at gennemføre prisstigninger på? Pris Normalpris: 350 kr. excl. moms. Prisen inkluderer forplejning og worksheets fra Startup Toolbox Første gang kommer du med til halv pris, så du kan se hvad du får for pengene. :: Download flyer her :: Tilmeld dig her :: Vil du vide mere om minikurset, Startup WorkingDays™ eller andet, er du velkommen til at kontakte Stefan Ravn på: 61 708 718 eller stefan@startupcompany.dk |
Startup Afternoon den 15. maj 2007 kl. 16 - 19 i Kbh.: DET GODE KØBMANDSSKAB - SÅDAN FÅR VI PRISERNE OP
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem