Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med programmer, der konflikter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske ikke det mest oplagte forum, at lægge mit problem I, men der plejer jo at være en ret stor hjælsomhed her på Amino.

Jeg har simpelthen det kæmpe problem, at flere af mine programmer kører af pommern til.

De største er:

* Når jeg skal gemme en fil i Adobe Illustrator kan det snildt tage mellem 15-45 minutter inden dette er gemmenført - og hvor programmet simpelthen er låst.
*Når jeg skal udprinte tager dette også mellem 15-45 minutter, hvor de pågældende programmer/filer ligeledes er låst.

Og jeg synes faktisk det bliver værre og værre for hver dag.

Jeg er ikke den store EDB-tekniker, men har naturligvis på fornemmelsen, at der kan være et program på PC´eren, der konflikter. Og har da også prøvet at installere nogle af dem jeg havde mistanke til. Men desværre uden effekt.

Er jeg virkelig nødt til at enten at pille alt fra/afinstallere alt eller formattere harddiskene for at komme dette problem til livs.

Eller kunne jeg måske være så heldig, der måske fandtes et program, der kunne diagnosere problemmet - og at der var en rar Amino der havde kendskab til et sådanne? Så jeg slap for det enorme arbejde med backup og alskens geninstalleringer.

Maskinen kører Win7

På forhånd tak for al hjælp

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tjek det lille golf flag i din status linie og se om det er nogle fejl har lige været det samme igennem med min svigerfar pc som også kørte langsom.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)