Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

yahoo virus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer!

Jeg bruger yahoo som mail klient. Har modtaget en mail fra dem hvor der står jeg er ramt af virus. Har andre modtaget en lign. email fra yahoo?

.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:08

Hej Jonathan,

Hvilken antivirus benytter du på din computer, og hvornår er den senest blevet opdateret?

Du kan eventuelt prøve at skanne din computer med denne gratis online antivirus scanner fra ESET.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:14

Hejsa John

Synes bare det lyder lidt mærkeligt. For i mailen fra Yahoo, siger de jeg skal oplyse nuværende adgangskode og mail adresse.

.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:18

Yahoo vil aldrig bede dig oplyse brugernavn eller adgangskode, så det kan godt være et forsøg på phishing, altså at nogen udgiver sig for at være Yahoo, for at narre brugernavn og adgangskode.

Hvornår har du senest skannet din computer for malware?

Hvis det er mere end en uge siden, vil jeg da anbefale dig at køre en tal skanning, set i lyset af de modtagne advarsler om virus.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)