Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du betale for et godt LEAD?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var til et møde forleden med en aminoer, jeg laver lidt projekter med. Vi diskuterede på et tidspunkt det med LEADS..For at styrke virksomhedens salg er det godt med nogle goe leads, som kan lede frem til nye ( store) kunder. 

1.Hvad vi du betale for et godt lead, og hvordan definerer du det..? Et lead skal føre til salg vil jeg tro- eller er det nok bare med at skabe kontakten i første omgang?

2. Kan man lave en forretning baseret på at skabe leads for sine kunder? Svaret er nok ja, men jeg kender ikke rigtigt fortilfælde

3. Kan en del af denne forretning baseres på at skabe et godt lead for jobsøgende? Jeg mener, kontrakten kan simpelthen være: et lead der fører til job, og betaling for leadet er 15% af første månedsløn

Har du indspark kan vi lave lidt åben ideudvikling her og blive klogere

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:22
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Der er kæmpe forskel på hvad en person vil betale for et godt lead, en virksomhed som lever af at sælge færger vil betale flere millioner for et godt lead, mens en person der sælger sokker nok ikke giver meget mere end et par kroner.

Og ja man kan godt leve af at leverer leads til andre, det er der rigtig mange der gør.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27

Hvem lever af det? Ex.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:33

Alle affiliate netværk i Danmark lever af det. kig lidt på Adservice og tradedoubler, de er nogle af de største i DK.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44

ja, det er jeg med på. Men jeg tænker meget i retning af lead- som jeg giver dig en kontakt i et firma, som du kan henvende dig til, for at tilbyde dit produkt. Og får et salg ud af det fx. Leads, som fx BNI bygger deres netværksforretning på, primært. Medlemmer giver leads til hinanden i løbet af netværksmødet

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:07
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Prøv fx. at søg på "Håndværker tilbud" på Google. Beklager kan ikke paste på Amino her fra abejdet..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 15:49

Præcis :) Der findes mange af den slags sites i DK og i mange forsk. brancher.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04

apropos dette tema her: 

"Kan en del af denne forretning baseres på at skabe et godt lead for jobsøgende? Jeg mener, kontrakten kan simpelthen være: et lead der fører til job, og betaling for leadet er 15% af første månedsløn"

Kan det lade sig gøre rent praktisk at skabe jobs på den måde- og tjene penge samtidig? Man må jo sige markedet skriger på nye måder at søge jobs på. Der er dygtige folk der sender 50-60 alm ansøgninger afsted uden at få noget ud af det

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47

Hvad vil DU betale for et godt LEAD til DIN forretning?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)