Hej Amino'er Jeg har i længere tid udviklet mit kommende projekt og det er nu udviklet så meget at der skal gang i det. Jeg har sparet en del penge op til at komme i gang, men jeg mangler lige det sidste. Jeg tilbyder mig derfor som billig arbejdskraft i din virksomhed til alt det arbejde du ikke selv gider at tage dig af. Jeg har gode skrive- og formuleringsevner og jeg har tidligere arbejdet med at skrive både korte og lange artikler ud fra specifikke søgeord. Jeg kan dog også meget andet end blot at skrive. Jeg er bosat i omegnen af Gråsten, så hvis du har fysisk arbejde i Sønderjylland, så er jeg frisk på det. Har du computer- eller internetbaseret arbejde, så er jeg helt sikkert også frisk på det. Hvis du har noget arbejde du gerne vil have afsat til anden side, så kontakt mig her i tråden eller via en privat besked, så kan vi aftale nærmere Jeg fakturerer i øvrigt arbejdet med en personlig faktura.. Med Venlig Hilsen Morten Falk Nielsen |
Hej Morten,
Send mig en mail på allan911(a)gmail.com, det kan være jeg har noget arbejde du kan udføre. I forbindelse med noget opstart af webshop.
Mvh.