Hejsa, Jeg er på jagt efter nogle flotte, billige og proffessionelle visitkort, med mulighed for at sætte sit personlige præg på. Nogen der kan anbefales? Helst københavnsområdet :-) Fortsat herlig solskinsdag! |
Flotte og billige visitkort??
|
Hejsa Jeg har fået trykt en visitkort ved Print2people.dk ... Godt nok er de trykt digitalt men det ser hammer godt ud. vh. Torben |
Du kan få de billigste visitkort på www.vistaprint.dk - De er GRATIS, men du betaler fragten... |
Hvis det kun er produktionen det handler om, så kan du få meget billige visitkort hos lasertryk.dk i Århus. Se priserne på deres hjemmeside. |
Hej Inden du vælger lasertryk.dk så søg lige her på siden, og læs et par indlæg. Det kunne være du fik andre tanker. Mvh. Torben |
Man kan godt købe visitkort for billigt - overvej hvilket indtryk du ønsker at give folk når de får dit visitkort i hånden... jeg har just kigget bunken igennem af visitkort jeg har modtaget gennem tiderne... det synes at bære præg af at de mere unikke eller anderledes visitkort har en tendens til at blive gemt og ikke glemt. Så derfor kan det være en god investering at gå efter dem der koster lidt mere ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|