Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flotte og billige visitkort??

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg er på jagt efter nogle flotte, billige og proffessionelle visitkort, med mulighed for at sætte sit personlige præg på.

Nogen der kan anbefales?

Helst københavnsområdet :-)

Fortsat herlig solskinsdag!

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:04
Vi har gode erfaringer med MediaMouse.dk, som i øvrigt også er aktive herinde :)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 14:41
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 16:59

Hejsa

Jeg har fået trykt en visitkort ved Print2people.dk ... Godt nok er de trykt digitalt men det ser hammer godt ud.
Jeg har ligesom Sune også brugt Mediamouse, dog til flyers men anyway... Kan os kun anbefale dem, fik en super service af dem og fair pris.

vh. Torben

Tilmeldt 26. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:27
Hej

Du kan få de billigste visitkort på www.vistaprint.dk - De er GRATIS, men du betaler fragten...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:03
Hej

Hvis det kun er produktionen det handler om, så kan du få meget billige visitkort hos lasertryk.dk i Århus. Se priserne på deres hjemmeside.

Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 22:05
Hej

Inden du vælger lasertryk.dk så søg lige her på siden, og læs et par indlæg.

Det kunne være du fik andre tanker.

Mvh. Torben

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:08
Hej Nischa,

Man kan godt købe visitkort for billigt - overvej hvilket indtryk du ønsker at give folk når de får dit visitkort i hånden... jeg har just kigget bunken igennem af visitkort jeg har modtaget gennem tiderne... det synes at bære præg af at de mere unikke eller anderledes visitkort har en tendens til at blive gemt og ikke glemt.

Så derfor kan det være en god investering at gå efter dem der koster lidt mere ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:17
Ja, kvaliteten af lasertryk.dk´s visitkort er ikke den vildeste, men hvis de skal være billige synes jeg de er ok. Det er jo digital tryk, så det siger jo lidt sig selv... De er ret fine til rabatkort, eller lign...

Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 22:20
Jeg har fået trykt visitkort i digitaltryk ved print2people, og var meget positivt overrasket over kvaliteten.

Jeg har intet at klage over og, har kun fået positive tilbage meldninger over dem.

/ Torben

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)