Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter længere tids pussen og poleren skal min hjemmeside endelig ud at flyve - men ikke før jeg har fået noget feedback fra alle de kompetente, selvstændige derude. Fortæl endelig hvad I synes og hvad I har gode og dårlige erfaringer med!

bastardreklamer.dk

Takker på forhånd :)

Iben

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 14:46

Hvis jeg må se din, må du også se min... 

Har selv oprettet en feedback tråd netop nu :-)

Synes din hjemmeside er rigtig flot!

Jeg er tømrer, så det rent tekniske på din side ved jeg ikke så meget om, men hvis en dag mit firma får en størrelse hvor vi skal ud og lave voldsom pr, ville jeg seriøst overveje at kontakte dig. Jeg er altid godt kunne lide OK reklamerne.

Held og lykke med foretagenet 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51

Jeg må indrømme at jeg er lidt kritisk. Hjemmesiden virker for mig "barnlig" og ikke et sted jeg ville smide penge til et reklamebureau. Det er min personlige mening, jeg er mere minimalisktisk og kan godt lide clean design.. Udover det, synes jeg ikke hjemmesiden rammer overhovedet.. ved første øjekast ser jeg siden som en "se nogle sjove video'er" side - langt fra som et reklamebureau. 

Er det referencer du har på forsiden eller er det eksempler på arbejde indenfor din branche?

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 14:53

Hej Iben,

Kan du ikke fortælle lidt mere om din hjemmeside?
Altså noget med hjemmesidens formål, målgruppe og sådan nogle ting? :-)

Mvh
Rasmus 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:08

Forsiden skriv dette er vores referencer

skriv en kort overskrift og den er understreget som er i menu links derved ses det er links videre til anden side.

jo mere i viser i kan jo mere får i kunder .

Kontaktsiden frem med jeres cvr nummer og en kontaktformular derved lettere at kontakte jer.

Lidt mere tekst forsiden , en lille intro tekst gør i kan ses bedre i google .

Titlen udnyt google viser op til 67 tegn altså dem på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:33

Feeeeeedt! fedt fedt fedt!

Simpelt og coool logo! Du kunne godt give den mere gas med de illustrationer uden at det ville blive for meget. Doodles rocks!

Jeg kunne dog godt savne at når det nu er så simpelt - at det er responsive/adaptive..!

:) Kim

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:44

Super fedt site! Det må du ikke pille for meget ved...

Forstår dog ikke helt hvad Mikale siger, sorry...

Jeg ville dog gerne have nogete, der på forsiden lynhurtigt fortæller mig, at det er et bureau jeg kigger på... Jeg var lidt forvirret over, hvad jeg kiggede på, til at begynde med.

Men ellers synes jeg virkelig, det er cool! Thumbs up!

/Jon

Fra Risskov
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:31

Hej allesammen,

Tusind tak for jeres hurtige feedback! Jeg har i koden allerede gjort plads til, at der på forsiden kan stå noget tekst om hjemmesiden - netop i tilfælde af, at man skulle være i tvivl om, hvad det var for en side, man var kommet ind på. Jeg troede, det var nok at skrive Bastard Reklamer, but not! :) Den er taget til efterretning.

Tja... Andreas, jeg synes, der er så meget 'clean design' der ude. Det handler også meget om, hvilket signal man vil sende. Du er den første jeg har hørt sige, at siden virker barnlig. Jeg kan godt lide, når der sker noget, der er lidt anderledes, og den markedsføring jeg har lavet har altid været anderledes, så jeg synes, looket passer på mig og den slags reklame, jeg forestiller mig, jeg skal lave fremadrettet. Men er der andre, der oplever den på samme måde, vil jeg meget gerne høre det. Og tak for din ærlighed.

Og ja, Andreas, det er referencer ... Ja, der skal da vist en forklarende tekst på forsiden :)

"BrunRasmussen" du siger bare til, hvis du en dag står og mangler et reklamebureau! :)

Tak igen for jeres feedback!

Iben

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06

De mange grafiske billeder på forsiden giver et godt indtryk.

Dit logo øverst ... ja, undskyld, som illustration er tegningen god, men den duer ikke som banner... øv, nej! Banneret er du kommet for nemt om ved. Tegningen er god, så sæt den et andet sted.

Under Kontakt mangler du et CVR-nummer. Jeg ville nok også prøve at få tilføjet en formular, hvor man kan skrive til dig direkte i stedet for at skulle gøre det via en email-adresse - men det har Mikael allerede været inde på.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 18:14

Poul Madsen:

De mange grafiske billeder på forsiden giver et godt indtryk.

Dit logo øverst ... ja, undskyld, som illustration er tegningen god, men den duer ikke som banner... øv, nej! Banneret er du kommet for nemt om ved. Tegningen er god, så sæt den et andet sted.

Eeehhhmm.. hvad?!

"Banner" ... Er der en regel der siger at der skal være et "banner" i toppen af et website?  "Tegningen" er vel hendes firmalogo - hvor vil du så have det? På en underside et sted..?

:) Kim

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)