Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter længere tids pussen og poleren skal min hjemmeside endelig ud at flyve - men ikke før jeg har fået noget feedback fra alle de kompetente, selvstændige derude. Fortæl endelig hvad I synes og hvad I har gode og dårlige erfaringer med!

bastardreklamer.dk

Takker på forhånd :)

Iben

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 14:46

Hvis jeg må se din, må du også se min... 

Har selv oprettet en feedback tråd netop nu :-)

Synes din hjemmeside er rigtig flot!

Jeg er tømrer, så det rent tekniske på din side ved jeg ikke så meget om, men hvis en dag mit firma får en størrelse hvor vi skal ud og lave voldsom pr, ville jeg seriøst overveje at kontakte dig. Jeg er altid godt kunne lide OK reklamerne.

Held og lykke med foretagenet 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51

Jeg må indrømme at jeg er lidt kritisk. Hjemmesiden virker for mig "barnlig" og ikke et sted jeg ville smide penge til et reklamebureau. Det er min personlige mening, jeg er mere minimalisktisk og kan godt lide clean design.. Udover det, synes jeg ikke hjemmesiden rammer overhovedet.. ved første øjekast ser jeg siden som en "se nogle sjove video'er" side - langt fra som et reklamebureau. 

Er det referencer du har på forsiden eller er det eksempler på arbejde indenfor din branche?

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 14:53

Hej Iben,

Kan du ikke fortælle lidt mere om din hjemmeside?
Altså noget med hjemmesidens formål, målgruppe og sådan nogle ting? :-)

Mvh
Rasmus 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:08

Forsiden skriv dette er vores referencer