Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Funkygirl.dk - feedback på site 2

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere

Jeg har tidligere haft en tråd om Funkygirl.dk, hvor jeg fik en masse feedback.

Jeg har taget en del af denne feedback og har fået gjort noget ved det.

1) Hurtigere loadtider (nu ca. 1 sekund)

2) Oprydning i SEO (title, description med mere). Det er blevet mere klart med søgeordene Sygeplejeur og Billige ure

3) Tekstrettelser

Jeg mangler dog stadig at gøre noget ved designet, og der har jeg brug for jeres hjælp igen.

Jeg har lavet tre nye grunddesigns (primært farver og logo der er ændret) og taget screenshots af dem.

Se dem her:

ttp://www.facebook.com/media/set/?set=a.180377395386468.43030.168041193286755&type=1&l=d6aa27be12

Jeg kunne godt bruges jeres holdning til hvilken I synes der rammer bedst på målgruppen, som jo er piger/kvinder i alderen 15-35 år der lige står og mangler et sygeplejeur eller generelt billige ure.

Målgruppen er bredere end det nuværende sortiment.

Kommenter på facebook eller giv bare jeres holdning til kende her, så samler jeg op.

På forhånd tak

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:06

google plus på siden og gerne twitter det social er blevet vigtigere

fodnoten hel lys skrift oven på mørk baggrund , den grå tekst på  sort baggrund er ikke let at læse

ved register bruger man klikker her man godkender betingelserne det giver ekstra troværdighed

der står ikke i produkt beskrivelser hvad armbånd er lavet af er lavet plastik g hvilken type ikke alle kan tåle alle typer stoffer lidt mere info kunne gøre underværker

gode ide lave en lille mini ordbog faq side lige besvare der alt samme hvad lavet i produkt hvor holdbart det er og alt der kan tænkes man kunne tænke andre vil vide før de køber en vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:20

Hej Anders

Jeg har taget et kig på de 4 nye forslag til design, som du har lagt på facebook. Og med mine 27 år må jeg jo være en del af målgruppen Wink

Hvis jeg skal vælge én af den 4, må det være nummer 1.

• Nummer 2 ligner mere en solbrille-shop og ikke en armbåndsur-shop.
  • Nummer 3 synes jeg ikke helt svinger med de røde og lyserøde farver.
  • Og ved nummer 4 synes jeg den lyserøde farve i menulinjen er for kedelig.

Det vil dog være en god ide at bruge nogle lidt mere iøjnefaldende farver, så det ikke bare bliver sort i sort som på nummer 1. Faktisk synes jeg, at de farver som bliver brugt på den nuværende udgave (mørk og lys pink) vil stå i god kontrast til det sorte look i headeren.

Men det allerbedste ville være, hvis du kunne finde et mindre iStock-lignende billede, og i stedet finde et produktbillede eller en funky pige (som jo også er på det nuværende site) som viser et smart ur (og ikke benvarmere som det er nu).

En anden ting, som vil pynte, er skriften i headeren. Jeg kan godt se, at det måske er funky fordi den er lidt skæv osv. Men i mine øjne ligner det en sær udgave af 90'ernes favoritskrifttype - comic sans. Og det giver mig ikke lyst til at kigge videre.

På forsiden ville det også pynte, hvis du får fjernet teksten og i stedet fokuserer på produkterne. Jeg studser især over overskriften, hvor der står "Ure til salg". Lige den vending får mig til at tænke på loppemarked, lagersalg og sådan noget.

I stedet bør fokus være på de smarte produkter samt, hvad der får dem til at skille sig ud fra andre ure. Og lav gerne en fast plads på forsiden, som viser de nye produkter, som er kommet til siden sidst man besøgte shoppen. Det skal være tydeligt, hvad der får jeres shop til at skille sig ud fra andre webshops, som sælger ure.

Held og lykke med shoppen.

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:27

Jeg synes faktisk det ser rigtig pænt ud... har faktisk ikke så meget at sætte på detBig Smile Nu er jeg jo nok heller ikke lige målgruppen, så om det er en side der sælger kan jeg ikke svare på ;)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:11

Mange tak for input - Jeg har lagt det nye design op og fået fokus på Købsforløbet, så det bliver mere klart for brugeren hvad han skal trykke på.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:05

Meget stilrent og æstetisk behagende design. Well done :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)