Hej Aminobrugere Jeg har tidligere haft en tråd om Funkygirl.dk, hvor jeg fik en masse feedback. Jeg har taget en del af denne feedback og har fået gjort noget ved det. 1) Hurtigere loadtider (nu ca. 1 sekund) 2) Oprydning i SEO (title, description med mere). Det er blevet mere klart med søgeordene Sygeplejeur og Billige ure 3) Tekstrettelser Jeg mangler dog stadig at gøre noget ved designet, og der har jeg brug for jeres hjælp igen. Jeg har lavet tre nye grunddesigns (primært farver og logo der er ændret) og taget screenshots af dem. Se dem her: ttp://www.facebook.com/media/set/?set=a.180377395386468.43030.168041193286755&type=1&l=d6aa27be12 Jeg kunne godt bruges jeres holdning til hvilken I synes der rammer bedst på målgruppen, som jo er piger/kvinder i alderen 15-35 år der lige står og mangler et sygeplejeur eller generelt billige ure. Målgruppen er bredere end det nuværende sortiment. Kommenter på facebook eller giv bare jeres holdning til kende her, så samler jeg op. På forhånd tak |
få google plus på siden og gerne twitter det social er blevet vigtigere
fodnoten hel lys skrift oven på mørk baggrund , den grå tekst på sort baggrund er ikke let at læse
ved register bruger man klikker her man godkender betingelserne det giver ekstra troværdighed
der står ikke i produkt beskrivelser hvad armbånd er lavet af er lavet plastik g hvilken type ikke alle kan tåle alle typer stoffer lidt mere info kunne gøre underværker
gode ide lave en lille mini ordbog faq side lige besvare der alt samme hvad lavet i produkt hvor holdbart det er og alt der kan tænkes man kunne tænke andre vil vide før de køber en vare