Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO konkurrence - Hjælp Amino

Side 9 ud af 11 (101 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan man ikke lave nogle mirrors af Amino, så folk fra Jylland skal logge ind på deres eget, og København og resten af Sjælland får hver deres egen mirror. Odense, og alle de små øer rundt omkring kan komme i samme mirror - og så et til alle fra udlandet?

Er det en god idé, jeg kan ikke selv bedømme det, da jeg ikke ved noget særligt om det, kan bare huske at jeg engang downloaded et phpBB forum, hvor der var disse mirrors - men ved ikke om mit eksempel kan lade sig gøre - altså de andre mirrors skal bare sykroniser med den rigtige Amino.

Med denne teknik, så skal man nok passe på man ikke laver SEO skader.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Hæ, de behøver ikke Yslow når de har mig :)

Big Smile Yes

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thorborg og Amino crew - Så vil jeg lige komme med de sidste tips til hvad i nu skal gøre.