Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO konkurrence - Hjælp Amino

Side 9 ud af 11 (101 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan man ikke lave nogle mirrors af Amino, så folk fra Jylland skal logge ind på deres eget, og København og resten af Sjælland får hver deres egen mirror. Odense, og alle de små øer rundt omkring kan komme i samme mirror - og så et til alle fra udlandet?

Er det en god idé, jeg kan ikke selv bedømme det, da jeg ikke ved noget særligt om det, kan bare huske at jeg engang downloaded et phpBB forum, hvor der var disse mirrors - men ved ikke om mit eksempel kan lade sig gøre - altså de andre mirrors skal bare sykroniser med den rigtige Amino.

Med denne teknik, så skal man nok passe på man ikke laver SEO skader.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Hæ, de behøver ikke Yslow når de har mig :)

Big Smile Yes

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thorborg og Amino crew - Så vil jeg lige komme med de sidste tips til hvad i nu skal gøre.

Det gode er at i ca. kan spare 200 millisekunder. pr. request i tager væk. Det er selvfølgelig kun i teorien, men den er også værd at se på. i virkeligheden svare det i gennemsnit ca til 50-80 millisekunder pr fil i fjerner.

Jeg selv kan allerede nu hvor i har lavet en del ændringer, mærke forskel, det kan i andre forhåbentlig også? 

Gamle tips:

Post forleden: 

http://www.amino.dk/forums/t/144552.aspx?PageIndex=7&#979476

og en tidligere post:

http://www.amino.dk/forums/t/144552.aspx?PageIndex=5&#974707

Og en endnu tidligere fra marts

http://www.amino.dk/forums/t/119405.aspx?PageIndex=3&#798982

Yderligere og sidste tips:

main_bg.png, er den fil hvor i skal samle alle billedfiler jeg nævner nedenfor

Efterfølgende skal I i den grad til at arbejde med at få sammenlagt nogle af alle de javascriptfiler, for dem er der rigtig mange af også. Og måske samtidig se dem igennem for at se om nogle af de billedfiler som javascriptet servere til brugeren, måske også kan blive en del af main_bg.png.
Tror jeg har været hele vejen rundt nu, ved ikke om i har læst de andre indlæg?
Og så må det jo blive tid til at få optimeret sitet i forhold til SEO fx nogle af de tips jeg kommer med og som andre er kommet med, der er en helt del gode tips at hente der.
MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Jeg selv kan allerede nu hvor i har lavet en del ændringer, mærke forskel, det kan i andre forhåbentlig også?

Ja, det virker absolut til allerede at have hjulpet

KTJ-Media.dk:
Og så må det jo blive tid til at få optimeret sitet i forhold til SEO fx nogle af de tips jeg kommer med og som andre er kommet med, der er en helt del gode tips at hente der.

Enig

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi arbejder 4 mand på fuld skrue og dejligt i kan mærke de første små skridt :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mærker mest bare de gode vibrationer... yay man.. I like tha reggae man !!

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber ikke dette er et seriøst forslag? Ja det ville sikkert give nogle links, men hvad nytter det hvis Amino bliver sat i et dårligt lys?

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette var til Folmand

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Folmand:

Jeg har det perfekte forslag til "linkbait". Den er 100 % bulletproof, men virker:

"Amino arrangerer en Koranafbrænding"  - Det skal være med pressemeddelelse, youtube, livestream osv.

@ Martin - 1 års gratis PLUS til Folmand  - TAAAAAAAAAK !   Amino skal nok forberede sig på at opgradere servere midlertidigt! :-)

Nu er der før blevet slettet indlæg i debatter, og jeg vil gerne høre om Amino har tænkt sig at lad denne opfordring om koranafbrænding fra nemhelse.dk forblive i debatten.

 

Køb ren argan olie her

Side 9 ud af 11 (101 indlæg)