Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastisk service!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes lige jeg ville dele noget fra en  mail jeg fik fra shg.dk i nat:

Kære <navn>

I sammenhæng med opfølgning på din ordre <nr> købt d. 24.05.05 ved shg.dk A/S, ønsker vi at gøre dig opmærksom på, at du har 30 dage tilbage af den lovpligtige 24 måneders reklamationsret*.

På ordren fik du leveret følgende:

Varenr     Vare Navn                                   Antal
---------- ------------------------------------------- -----
<2 artikler indkøbt>
---------- ------------------------------------------- -----

Ordretotal incl. moms:    

Vi beder dig hurtigst muligt, hvis der er fejl på et produkt, at få sendt produktet ind på en reklamationssag - der kan oprettes en reklamationssag på vores hjemmeside under Support / Reklamation / Opret.

Du skal også være mere end velkommen til at kontakte os på enten telefon 87 34 22 01 eller mail: support@shg.dk.

Vi gør i den sammenhæng opmærksom på, at denne mail kun er baseret på salgsrelateret data, hvorfor vi ikke kan se om du tidligere har reklameret på ovenstående ordre. Er det tilfældet, beklager vi ulejligheden.

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag

Supportafdelingen
shg.dk A/S
Denne slags service er jeg meget positivt overrasket over at se, det er sådan noget der skal til for at man trygt vil handle med dem fortsat! Ja jeg tager hatten af for SHG.DK

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:01
Hej Helmer

Jeg ser det nu mere som et salg stunt. Hvis du har haft produktet i 23 måneder, lugter det mere af spam end god service. Det er selvfølgelig bare forklædt i god service :)

Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 10:04
Den tankegang kan jeg slet ikke følge, de prøver jo ikke at sælge noget i mailen :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07
Jeg synes også det er god service - jeg har selv en stak af de mails liggende. Selvfølgelig får de brandet deres navn igen, men jeg kan ikke se noget problem i at de sender sådan en opfølgningsmail. Det tvinger dem jo så også til at håndtere efterfølgende reklamationer meget effektivt :)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:08
Jeg har også kun god erfaring med SHG, handler stortset ikke hardware andre steder længere.
Det smarte er også at efter de har overtaget ITbutikken, kan man få lov til at hente varerne fra ITbutikken (De har noget mere serverudstyr end SHG) hos SHG i stedet for at vente på postdanmark.
SHG tilbyder også udbringning samme dag med budstikken, til samme pris som postdanmark er 1 ekstra dag om.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:12
Jeg siger bestemt ikke, at det er dårlig service :) slet ikke. Klart at de ikke forsøger, at sælge noget i mailen.....for det må de ikke, medmindre du selv har bedt om det.

Men du kan jo se hvad mailen har skabt allerede nu.....masser af god PR.

Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 10:16
Ah jamen det har du jo ret i Kenneth, men så kan vi jo sige at al service jo i virkeligheden salgs-tricks - da det jo netop går ud på at holde på kundens nuværende og fremtidige penge ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:20
Nu administrere jeg selv en webshop og vi går meget op i service. Det jeg hæfter mig ved er, at man sender den efter 23 måneder.....hele 23 måneder. Hvor ikke ved returretten? Nej for de vil da ikke have varen retur. Hvorfor så efter 23 måneder? Ja hvor stor er sandsynligheden for, at de for varer tilbage!
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:23
Jeg siger ikke at det er forkert at gøre.....tværtimod. Lige efter bogen (e pusher :))

Men at det er SÅ en god service er lidt blåøjet..... derimod er det pisse smart

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:26
Selvfølgelig er det en salgstrick, men er god service ikke det?
Jeg mener hvis du kan kontakte en kunde og give ham merværdi uden at det koster ham noget er det jo for at få dit navn i hans hoved så han næste gang køber noget hos dig fordi han får en god oplevelse.
Jeg kan slette ikke se noget ondt i det, men kun en "WIN-WIN situatshion"  for at sige det som ham fra Punkt 1 reklamen.

Hilsen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)