Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det?!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Håber én af jer har et godt bud på hvad det, jeg ser på mit skrivebord når jeg åbner computeren. Der er ligesom et lille "vindue" åbent ved opstart, som findes i øverste venstre hjørne af skrivebordet.

Der sker ingenting når jeg højreklikker på det, og der er kun mulighed for at lukke det eller flytte det.

Der kører ingen usædvanlige programmer eller processer.

Det er ikke HVER gang jeg starter PC'en det kommer frem - måske hver tredje gang i gennemsnit. Jeg plejer bare at lukke det ned, og så er den fis ude, men det er begyndt at nage mig.

Nogle der har et bud? Jeg har vedhæftet et screenshot.

På forhånd tak.

Mvh
Peter 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Når du ser vinduet næste gang, så prøv at trykke på "ALT+CTRL+DELETE" og vælg herefter "Jobliste". Nu kommer der en liste frem med de programmer du har kørende. Her skulle det gerne vise, hvad det er som åbner.

Hvis det kun kommer når du starter computeren, så prøv eventuelt at klikke på "Start" og derefter "Kør". Skriv "msconfig" i feltet og tryk "Enter".

Klik herefter på fanen "Start". Her skulle du gerne kunne se, hvilke programmer som starter sammen med Windows, og her kan det være du finder ud af, hvad det er som irriterer dig Wink

off topic:
Ja, undskyld tekstskrivningen, men sidder på en MAC så kan desværre ikke tage nogle screenshots til min guide. Håber det hjælper dig til at finde en løsning på dit problem. 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)