Hej alle Amino'er Så er jagten gået ind på at finde en eller flere sponsorer til min netradio, som sidste gang sendte musik nonstop i juni og juli måned i år. Det var musik fra 1980'erne og frem til idag og jeg var desværre nødt til at stoppe med udsendelserne der, da jeg manglede sponsorer til at kunne drive radioen videre med musik on air. Jeg fik dengang gode og positive mails, både fra folk i radio branchen og almindelige lyttere, som synes at det var et rigtig godt koncept og god varierende musik at lytte til. Siden har diverse pladeselskaber også fået øje på min radio med min hjemmeside og sendt mig pr meddelelser omkring deres kunstnere og også musik, som jo desværre ikke kan spilles pt. Men nu søger jeg så efter sponsorer til netradioen og jeg vil gerne starte op med at sende musik for 50 samtidige lyttere på en kommerciel licens, som er det mindste man kan sende på i følge skemaet hos Koda og Gramex. Der kan naturligvis opgraderes løbende til at sende for flere samtidige lyttere. Der udover skal musikken streames ud på nettet, som dog er en noget mindre udgift i forhold til musikafgiften. Den samlede månedlige udgift bliver på 5000 kr inklusiv moms og det søger jeg efter en eller flere sponsorer til. Hvis der er flere om at være sponsor, så er det jo rigtig fint, da der også skal laves markedsføring på netradioen, så der kan komme mange besøgende lyttere til og en sponsors budskab bliver både set og hørt. Jeg kan tilbyde et stort antal radiospots hver eneste dag og så er der også ubegrænset antal reklamebanner og endelig kan et budskab også blive sendt til lytternes email, som gælder for de brugere, der vælger at modtage nyhedsbrev. Link til radioens hjemmeside er: http://radioallstars.dk/ Lidt om mig: Jeg har naturligvis selv en uddannelse inden for radio branchen og har arbejdet hos bl.a. Radio Skala i Kolding, som i dag dækker et stort området på fm nettet i sydjylland og også sender på nettet. Derudover er det blevet til mindre ophold hos andre radio stationer i trekantsområdet. Håber på en positiv respons fra en eller flere interesserede sponsorer. Mvh Michael Jacobsen |
Sponsorer søges til netradio
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)