Hej alle Amino'er Da jeg startede virksomhed for ca. 6 måneder siden troede jeg det var let nok. Det viste sig dog hurtigt at det ikke var. De problemer jeg mødte på min vej har jeg fundet svar på her på Amino takket være alle jer brugere. Det vil jeg gerne sige stort tak for. Jeg vil derudover gerne lave et tilbud specielt rettet til jer Amino brugere. Som mange måske ved ændres tv-signalerne her til nytår. Samtidig lancerer Boxer også nogle HD kanaler. For at kunne tage det nye signal samt kunne se disse HD kanaler skal man sætte en boks til sit tv. En sådan boks har jeg indhentet et tilbud på. Se den her: http://www.razz-light.dk/shop/humax-bxr-hd-500gb-216p.html.Boksens normalpris er kr. 2.999,- hvilket er ca. 200 kroner under prisen på resten af nettet. Jeg tilbyder boksen til kr. 2.499,- for Amino PLUS medlemmer og for kr. 2.699,- til Amino brugere som ikke er PLUS medlemmer. Begge tilbud vil blive pålagt kr. 75,- i fragt og skal betales forud. Boksen fås også uden harddisk til billigere penge. Jeg kan dog ikke lave et lige så godt tilbud på den boks. Ønsker du at bruge dette tilbud skriver du bare en kommentar med en email adresse så kontakter jeg dig :) Endnu engang tak for hjælpen til jer alle! ;) Med Venlig Hilsen Rasmus Bjerre Razz-Light.dk |
Særligt tilbud til Aminobrugere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)