Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik, ja tak!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.

Jeg har gået og puslet lidt med affiliate, og har fået stablet min første egentlige affiliateside op. Du kan se den her. Siden har til formel at sammenligne forskellige proteinpulver produkter, og så sende kunden direkte videre til sælgeren. Siden er godt nok ikke helt færdig endnu, men vil gerne vide hvad I mener om siden? Hvad der kan gøres bedre? Konstruktiv kritik er meget velkommen!  

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Hej AHansson! 

Det allerførste indtryk jeg får, så snart jeg kommer ind på siden er: Guuud, hvor skal jeg rulle langt ned, før jeg kommer til det rigtige indhold!

1. Få smækket den tabel højere op.

2. Få noget mere tekst ind - "Bodylab Whey 100" er ikke nok - kom med en beskrivelse.

3. Der mangler tekst, billeder. Generelt er din hjemmeside en smule for kedelig - efter min mening.

En vigtig ting, når man laver Affiliate-sider er at du skal vise din passion for det du vil sælge - Hvorfor er protein-pulver så super godt? Hvorfor skal man købe protein-pulver, fremfor én dåse tun? 

- Hvis du ikke har passion for protein-pulver, men blot vil lave nogle knaster. Så lad i det mindste som om du har en passion for det! - Sæt dig ind i stoffet og skriv om det på din side.

Held og lykke med projektet!  

De bedste hilsner
Ebbe Hansen 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:32

Jeg synes, der er meget, der kan gøres bedre. Herunder:

Skrifttypen foroven er grim i mine øjne, men det er naturligvis bare min smag. Og så er siden generelt for primitiv. Der mangler et lækkert design. Der er ikke langt noget nær nok arbejde i det efter min mening.

Produktbillederne længere nede på siden ville jeg trække op, så man ser dem med det samme. Og så synes jeg umiddelbart, at billederne er en lille smule slørede. Eller er det bare mig?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:35

Gad vide om du kan rangere højt på eksempelvis billig proteinpulver, når det nu staves proteinpulver (sammenhængende), og ikke protein-pulver, eller protein pulver.

Interessant eksperiment. Jeg ser frem til at høre om dine resultater.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 16:02

Tak for jeres kritik! :-) 

Jeg er som sagt nybegynder indenfor affiliate og hjemmesider, og har stadig en del at lære. Men jeg er taknemlig for jeres kritik, og jeg vil se hvad jeg kan gøre. Hvis andre har andre ting at tilføje skal de være velkommen :) 

Morten Madsen:

Gad vide om du kan rangere højt på eksempelvis billig proteinpulver, når det nu staves proteinpulver (sammenhængende), og ikke protein-pulver, eller protein pulver.

Interessant eksperiment. Jeg ser frem til at høre om dine resultater.

Ja det er et godt spørgsmål, og er selv opmærksom på det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19

Ser dette i IE9:

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 16:27

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Ser dette i IE9:

Det ser underligt ud. Sådan ser det ikke ud ved mig. Hvad mon det kan være? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30

for stort banner fylder så meget at man ikke kan se siden uden at side med en stor skærm alle har dog ikke en stor skærm derved sats man se lidt af siden

produkterne neden under kæmpe mellemrum imellem det gør produkt oversigten uoverskuelige da man ikke kan se det uden at køre op ad og nedad på computeren , lav mindre mellemrum

mangler info hvem er i der bedømmer produkter skriver om dem altså jer.

bedømmelse produkter der mangler alle info hvor mange protiner , vitamin mineral , er det meste for fitness skal flere kulhydrater eller styrketræning kun meget protien rigt

i alt meget mangelfulde produkt beskrivelser på siden , der er intet indhold på siden nærmeste og det er derved svært at søgeord optimere siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 17:40

Jeg har nu ændret lidt i temaet og er ved at få noget indhold på siden. Jeg vil lige høre om jeg er på rette vej. Klik her for at komme til min side. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:49

Et logo som afspejler din hjemmeside skal du have.

Produkt beskrivelse og ikke kun navnet på selve produktet.

Bedre banner, den du har nu, er ikke særlig god, billederne er forkert proportion teksten er dårlig læselig.

Måske også en bestillings formular.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)