Hej amino'er. Jeg har gået og puslet lidt med affiliate, og har fået stablet min første egentlige affiliateside op. Du kan se den her. Siden har til formel at sammenligne forskellige proteinpulver produkter, og så sende kunden direkte videre til sælgeren. Siden er godt nok ikke helt færdig endnu, men vil gerne vide hvad I mener om siden? Hvad der kan gøres bedre? Konstruktiv kritik er meget velkommen! |
Hej AHansson!
Det allerførste indtryk jeg får, så snart jeg kommer ind på siden er: Guuud, hvor skal jeg rulle langt ned, før jeg kommer til det rigtige indhold!
1. Få smækket den tabel højere op.
2. Få noget mere tekst ind - "Bodylab Whey 100" er ikke nok - kom med en beskrivelse.
3. Der mangler tekst, billeder. Generelt er din hjemmeside en smule for kedelig - efter min mening.
En vigtig ting, når man laver Affiliate-sider er at du skal vise din passion for det du vil sælge - Hvorfor er protein-pulver så super godt? Hvorfor skal man købe protein-pulver, fremfor én dåse tun?
- Hvis du ikke har passion for protein-pulver, men blot vil lave nogle knaster. Så lad i det mindste som om du har en passion for det! - Sæt dig ind i stoffet og skriv om det på din side.
Held og lykke med projektet!
De bedste hilsner
Ebbe Hansen