Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør vi Aminos IT-område fedt?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

I samarbejde med DELL er vi i gang med at udvikle et vidensunivers med fokus på IT-løsninger.

I kan se vores side her:
http://www.amino.dk/partner/dell.aspx

I første step har vi lavet en nem adgang til at kunne chatte med en ekspert fra DELL omkring IT-løsninger. Du kan hente drivere og downloads hvis du allerede har en DELL computer.

DELLS eksperter kommer fremover med løbende tips og råd. De første tre indlæg er lagt live.

Få 600 kr. i rabat på en DELL PC samt 6. mdr. Amino Plus abonnement

Sidst men ikke mindst tilbyder DELL 600 kr. ex moms i rabat til Aminos brugere ved køb af en række af DELLs bærbare og stationære computere. Rabatten kan kombineres med deres normale rabatter.

Udover kontantrabatten giver køb af en DELL computer også et 6 mdr. abonnement på Amino Plus (gælder også eksisterende Plus-medlemmer). Du kan få din rabatkode ved at skrive en kommentar i denne tråd. Så sender Henriette dig en personlig besked med din rabatkode. Rabatkoden skal bruges inden udgangen af januar 2012.

Hvordan gør vi området fedt:

Det vigtigste for os er at gøre området interessant for alle jer iværksættere. Så hvad skal der til for at I synes at vores IT-område i samarbejde med DELL bliver interessant at bruge i dagligdagen og kan matche jeres behov til fx det "mobile kontor". Vi har brug for alt den feedback vi kan få.

Nicolai, Amino

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:47

Det er nu præciseret at rabatkoden fra DELL giver en rabat på 600 kr. ex moms som aktiveres når du indtaster din kode i kurven på www.dell.dk

Nicolai

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53

Hej Nicolai

Super frisk tiltag som jeg håber mange vil benytte.

Jeg er desværre ikke super teknisk anlagt og det kunne derfor være dejligt med f.eks. en ekspertblogger indenfor IT. Mange af os benytter sig jo dagligt af tekniske løsninger såsom hosting, VOIP samt lignende der kunne forklares på et nogenlunde simpelt niveau hvordan disse fungerer i praksis for bedre forståelse samt benyttelse.

God weekend.

Philip

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Problemet med Dell er deres arrogance!!

De vil ikke sende drivere ud til ældre produkter 2-3 år hverken til Mac eller windows 7.

Vil aldrig igen røre noget fra Dell, har ellers været stor fan af deres produkter.

Peter

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:17

Tak Peter for feedback. Lad os endeligt få erfaringerne med DELL i tråden her også. Hvad er det for konkrete drivere du mangler? Har du kontakten dem via vores chatfunktion omkring disse drivere`?

Nicolai

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:20
Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 22:26

Frisch:
Hvad er det for konkrete drivere du mangler? Har du kontakten dem via vores chatfunktion omkring disse drivere`?

Det er helt konkret lige nu til en multifunktions printer med fax i.

Har talt med dem og de har selv oplyst at de ikke samarbejder med Mac og at den printer ikke leveres med drivere til windows 7. 

Det er lidt surt, eftersom deres produkter jo er lidt dyrere end andre hvorfor de også plejede at levere en bedre service, men det gør de så ikke mere.

Peter

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:47

Philip Mahler:

Hej Nicolai

Super frisk tiltag som jeg håber mange vil benytte.

Jeg er desværre ikke super teknisk anlagt og det kunne derfor være dejligt med f.eks. en ekspertblogger indenfor IT. Mange af os benytter sig jo dagligt af tekniske løsninger såsom hosting, VOIP samt lignende der kunne forklares på et nogenlunde simpelt niveau hvordan disse fungerer i praksis for bedre forståelse samt benyttelse.

God weekend.

Philip

Hej Philip. Jeg sender dine ønsker videre til DELL. Du må meget gerne give konkret feedback på de indlæg som DELLs eksperter laver.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:51

Der har været en del dårlig omtale af DELL på DR kontant, men mon ikke de har fået bedre styr på det igen.

Jeg er stor tilhænger af deres skærme som jeg altid køber, god kontrast m.m.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:53
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)