Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk systue søges til mindre produktion af slynger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en systue beliggende i Danmark (ufravigeligt krav) der kan (lære at) sy slynger (primært af typerne Mei Tai og Vikletai). Det er relativt komplicerede produkter, som de færreste har syet før. Hvis du har erfaringer med dem vil det være en luksus.

Det er ikke en masseproduktion der er tale om, men typisk en mindre produktion, hvor der højest er 3-4 ens produkter (men selvfølgelig flere af samme type, men med forskellige farver/mønstre).

Da jeg har et par mindre heldige oplevelser i bagagen, har jeg brug for en systue med referencerne i orden, og bliver derfor nødt til at bede om 3-4 tidligere eller nuværende kunders erfaringer af systuen.

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:20

www.christinas.dk er dygtige med en symaskine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48

Hej Lotte.

Jeg er uddannet beklædningshåndværker og har siden jeg blev færdig uddannet i marts 2011, arbejdet som freelance for to faste kunder, hvor jeg har siddet og arbejdet i deres værksted. Jeg har arbejdsplads derhjemme og er ved at prøve at få lidt mere arbejde hjemme. Da jeg er ny uddannet, har jeg ikke rigtig kunders erfaring med at få produceret hos mig! Men kan sige jeg elsker mit arbejde er uddannet hos Stasia og CamillaS to rigtig gode steder, og afsluttede min eksamen med et ti tal:-)

Jeg har ikke prøvet at sy Mei Tai, men har været inde og kigge på opskrifter på dem før, da jeg har en datter på 3 år og og jeg har fået to ny i familien inden for det sidste år. Så det har været i mine overvejelser om et projekt jeg skulle prøve, men bare aldrig er kommet til:-)

Men det var lidt om mig, hvis du lyst til at bruge mig, vil jeg endelig gerne fortælle mere om mig selv og hvad jeg har lavet tidligere.

Håber at høre fra dig.

Venlig Hilsen

Wicki Jakobsen

mail: diksdk@yahoo.dk

mobil: 26834599

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Fra  Tidsel Skrevet kl. 21:51
Tak for jeres beskeder. Der lyder spændende. Især dig Wicki.
Hvor henad i landet bor du?

Vh
Lotte

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12

Hej Igen.

Bor i København.

Hilsen Wicki

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Fra  Tidsel Skrevet kl. 22:15
Det er jo godt nok et stykke væk fra vejle/kolding hvor jeg bor, men mon ikke der ku gå alligevel.

Jeg får en afklaring på nogle ting i morgen, så vender jeg tilbage

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52

Ja der er lidt vej:-) Men glæder mig til at høre fra dig. Har lige været inde på din hjemmeside super lækre slynger og design:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)