Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig kontorplads i lækkert kontorfællesskab udlejes.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du nystartet iværksætter eller tænker du at starte ny virksomhed og leder du efter en billig kontorplads, får du her muligheden for at indgå et et spændende kontorfællesskab sammen med 7 andre nye iværksættere.

Som ny iværksætter savner jeg et dagligt netværk og kolleger til faglig pin pong og en social arbejdsdag. Besøg gerne www.mahogni.com for at se hvad jeg laver. Jeg har fundet en gammel fabriksbygning i Kbh NV på 200 m2 og opfører nu et kontorfællesskab med 7 andre iværksættere. 

En kontorplads består af et rum uden vægge på ca 20 m2 med et stort skrivebord, en stol og en reol. Vi har ialt plads til 8 iværksættere og 2 af pladserne er allerede optaget. Alle kan være med, det kræver blot et registreret firma og 2000,- i husleje samt 9000,- i depositum.

Vi indretter med hip New Yorker Style idet vi kommer til at ligge i gamle fabrikslokaler i Kbh NV. Vores beliggenhed gør det nemt at komme til centrum og alligevel ligger vi tæt på motorvejen og er derfor tilgængelig fra hele storkøbenhavn. Vi får en professionell maskinpark i form af kopi, scanner, fax og print - service. Vi får et flot konferencerum hvor du kan invitere kunder, samarbejdspartnere og investorer til møder. Desuden har du mulighed for at bruge vores tilknyttede advokat og revisor til billige penge. Der kommer fast rengøringspersonale og en hyggelig spisestue og lounge hvor man kan hænge ud og udveksle kreative ideer. Og selvfølgelig får du glæde af de mange ressourcer der ligger i at have kontor med 7 andre iværksættere. Nuværende medlemmer af fællesskabet er en webdesigner og et reklamebureau og vi har altså plads til yderligere 6 medlemmer.

Ideen er altså at vi hjælper og støtter hinanden på "fabrikken" og alle vinder i form af fede lokaliteter, mange tilgængelige ressourcer og billige omkostninger. Vi håber at have alle medlemmer på plads til åbning pr. 1/2 2012. Vil du være med? Send en mail på post@mhinnovation.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)