Hej Amino Jeg går og fifler lidt med nogle iværksætter-idéer. Jeg har forholdvist klare visioner om hvad jeg vil og hvorledes det skal gå til, men hvordan anskaffer jeg investorerne til den (forhåbentligt) fremtidige virksomhed? Jeg har absolut ingen forstand på dette, men tænker selv noget skriftlig kontakt til diverse producenter med eksempler som nedenstående:
Altså en detaljeret og grundig virksomheds beskrivelse og sende den videre til de ønskede investorer?
Hvis nogle succesfulde iværksættere evt. kan tage en lille rådgivningsrunde i en private chat, så ville det også være fint!
- JKrintel
|
Hvordan skaffer jeg investorer?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Jeg er altid på udgik efter spændende projekter, smid mig en besked med lidt flere data så kan vi se om vi kan hører noget.. |
Hvordan får du fat i investorerne? Via netværk, rådgivere, events m.v. Skabeloner til forretningsplan finder du på steder som Amino, Startvækst eller ved at søge via feks google. Er du ikke i stand til at udarbejde forretningsplanen selv, kan du søge hjælp til dette hos undertegnede og en hel del andre rådgivere :-) |
Hej, Hvilket materiale du skal bruge for at skaffe investorer, afhænger igen af hvilke type af investorer du går efter (business angels vs venture kapital vs eksisterende virksomheder andre former). Hvilke investorer der er interesserede, afhænger igen af hvilken type virksomhed du er ved at starte. Der er kort fortalt forskel på hvilket materiale du skal bruge for at skaffe finansiering til at åbne en pølsevogn i forhold til at skulle åbne en global fastfood kæde :-) mvh Nicolaj |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)