|
stor god hal (tidligere kyllingehus) udlejes -728 m2 - gode tilkørselsmuligheder - betongulv - højt til loft - varme - rødstensbygning prisen er ca 6000 pr md. kender I nogen med interesse i dette, så skriv endelig. |
lagerhal udlejes mellem vejle og horsens
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
|
|
Jeg kunne også være interesseret i den anden halvdel :) Har du evt. billeder af stedet, belliggenheden osv? |
|
jeg kan da tage lidt billeder til dig i morgen. Det ligger jo ude på landet, godt gemt af vejen og godt beskyttet imod uvedkommende. vi vil gerne leje halvdelen ud, også selvom en anden ikke lejer det andet alligevel. har du en mail jeg kan sende billede til. mvh Rina |
|
Hej Rina25 Jeg er interesseret i en lagerhal i det område, men jeg har brug for flere oplysninger . -præcis beliggenhed -billeder af hallen samt omgivelserne -parkeringsforhold m.m. evt ring til mig på 21 44 24 54 Brian Sanvig |
|
Hej Rina25 Jeg kender én som er interesseret. Fang mig på 24656233. |
|
Er hallen udlejet? Hvis ikke er du/I velkommen til at kontakte mig igen på 21442454. Jeg er meget interesseret. |
|
Hej Rina, Vi kunne evt. være interesseret i hallen. Ser frem til at høre fra dem. / Daniel |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Bliv gratis medlem