Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video redigering hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nogle videor der er er optaget og baggrunden er pænt grim. Jeg har set nogle optagelser hvor der bare er sort baggrund. Er det noget man kan "klippe" væk i nogle redigeringsprogrammer. Sådan det kun er selve personen man ser.
Gav det nogen mening?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:32
Hej

Det kan man i Adobe Premiere.. Men det er et peberet program... Ved ikke om man kan i andre programmer?

Mvh

Jesper

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hej Jes Lund

Jeg kan også foreslå Adobe After Effects. Men når optagelserne ikke er planlagt med en sort baggrund, kan det blive et stort stykke arbejde. Normalt bruger man green screen eller blue screen for at fjerne baggrund effektivt. Jeg har siddet med nogle optagelser med en ensfarvet baggrund (ikke blue screen) og skulle rense ud i det. Det var et kæmpe håndarbejde og blev aldrig 100% godt.

Mange hilsner Dorte Andersson
www.visualangels.dk   
Grafisk design til internet og tryk
www.visualangels.com  
Illustrationer, plakater og postkort

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:07
Hmm okay. Tak for jeres svar. Tænkte nok der ikke var en nem løsning på det. Det er bare en hvid væg og lidt forskellig baggrund. Så vi må tage det om når tiden er til det ;)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 23:11
Hej Jens

Jeg er uddannet redigeringstekniker og har arbejdet professionelt i mange år med dette (hovedsageligt på AVID-systemer).

Som de andre skribenter er inde på kan det være svært at få et ordentligt resultat, hvis man ikke i optagelsen har forberedt sig på at baggrunden skal væk.

Jeg har Adobe Premiere Pro og hvis du er interesseret kunne du evt. lægge en bid af din video op et eller andet sted så jeg kan hente det ned og se om det kan løses.

Hvis det kan lade sig gøre kan jeg komme med en meget fair pris og du kan så tage stilling til om det et noget du vil benytte dig af.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 09:06
Hej Kim. Lyder godt. kan du ikke sende mig en PM med din mail så ligger jeg lige en fil op. Ligeledes hvilke format du vil have den i
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)