Først vil jeg sige det er surt at modtage sådanen henvendelse og forstår dig godt! |
Kenneth:Mikael christiansen:videre mund til mund , derved skal de tænke sig grundigt om ved sådanne krav om det kan betale sigHej
Nu er problemet at vi har noget der hedder injurie loven, så derfor skal man også her passe på med hvad man siger.
Og for at skære det lidt ud, så nytter det ikke noget at blive hævngærrig eller andet. For det kommer man ingen vejne med. Andet end at det spilder ens egen tid. Og i værste fald, resikere at skulle have flere advokater på.
Og at ens kunder vil miste respekten for en.
/Kenneth
i mit tilfælde måske også bedste vis ikke overholder betingelser = dårligt show tit , må sådan set sæt krav betal før altid showets start og vis de ikke overholder kan jeg afbryde og forklare dem jeg ikke behøver optræde jeg eller mine stripper ,
jeg har bare gjort den fejl altid at optræde snakker kun mig stripper ikke de andre stripper på min side , det medføre måske også lidt med sig , jeg vil tro med næsten 100% sikkerhed jeg er den eneste stripper der ikke har afbrudt et eneste shows grundet betingelser ikke overholdes
jeg må til at ændre mig , jeg takker for jeg blev gjort opmærksom på min fejl , nu må jeg i gang med at blive fuld endt iværksættere
jeg takker mange gange for denne her på middelset om ens fejl