Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Vestergaard-coach.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i hjælpe mig, med at blive guidet, den rette vej?

Jeg søger investor, til mit projekt.

Jeg skal bruge min. 500.000,- max. 1.000.000,-

Hvor skal jeg søge?

På forhånd tak!

Hilsen Stine

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan søge herinde ved at beskrive dit projekt nærmere.

Få bikset en fornuftig forretningsplan sammen, få lavet realistiske budgetter og beskriv eventuelt hvilke exit-strategier investor kan få. Der skal selvfølgelig beskrives hvad du allerede har i forvejen, hvad investors penge skal bruges til og hvilken rolle du forventer investor skal have (passiv eller aktiv?).

Du skal måske også gøre det klart for dig selv, at hvad vil du egentligt med en investor? Hvis du eventuelt har nogle områder hvor du absolut ikke har din stærkeste side, kan det være en god ide at finde en eller flere investorer som har erfaringer med netop dette område.

Jeg håber at det var til hjælp Big Smile

Med Venlig Hilsen

Morten Falk Nielsen

Fra Skovlunde
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Vestergaard-coach.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for dit gode og hurtige svar!

Jeg har en forretningsplan og et budget. Resten af de ting du anbefaler, vil jeg straks gå igang med- tak for det!

Jeg vil jo egentlig gerne have at mit projekt, lidt endnu, bliver fortroligt, mellem investor og jeg. Jeg må finde på en måde, hvor jeg kan fortælle om projektet uden at komme med for mange detaljer Stick out tongue

Tak for hjælpen

Hilsen

Stine Hermansen

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er let nok. I bund og grund handler det egentligt om bare at fortælle grundelementerne i dit projekt uden at komme nærmere ind på hvad det drejer sig om Big Smile

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

For at nogen kan give dig nogle gode råd har man brug for noget mere konkret information om hvilket type projekt der er tale om. Der er stor forskel på om du skal have eks. en restaurant finansieret eller du er ved at udvikle en kur med cancer. Forskellige projekter kræver forskellige typer af investorer, der igen kræver forskellige strategier.

Du skal naturligvis ikke i det åbne sige dine forretningshemmeligheder, men blot indikere hvilket type projekt der er tale om (b2b internet, b2c internet, IT virksomhed, rådgivning, produktion, anden service etc)

Held og lykke med projektet!

Nicolaj

Fra Skovlunde
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Vestergaard-coach.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Tak for dit svar!

Du gav mig lige nogle informationer, som jeg ikke vidste på forhånd!

Mange tak!

Hilsen 

Stine

Fra Skovlunde
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Vestergaard-coach.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Jeg er her igen med spørgsmål :)

Ved du hvordan jeg reklamerer for min siden, med minimum af kapital?

Og kan du anbefale en metode til investor?

Det drejer sig om siden: http://www.aquadating.dk/

Hilsen

Stine

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

For en mulig investor skal have interesse i dit projekt, så skal du nok starte ud med at gøre produktet mere kendt. 

Der findes et utal af dating sider, og dit site er meget nichepræget (hvilket er godt), dette kan du drage en fordel af, simpelthen ved at skille dig ud og det kan blive til en god historie for en journalist. Eksemplet er Victoria Milan, der adskiller sig ved at gå imod alle etiske ting og på den måde skille sig ud, det gav en kæmpe medieeksponering og straks var projektet interessant. 

Derfor bør du først og fremmest se på om du kan eksponere dit medie på en billig men effektiv måde, bla. ved at bruge medier, lave den gode historie og så starte højt så journalisten der fanger historien føler han har gjort et scoop :-)

Jeg sidder selv i samme situtation, jeg er blevet tilbudt penge kontra andele, men jeg ved man meget hurtigt kan mangedoble værdien i ens projekt ved blot at få det omtalt og så står man pludseligt langt bedre, når der skal forhandles om procenter.

Nu kender jeg ikke selve indtjeningsmuligheden i dit projekt, men hvis det er baseret på abonnementer, så skal der bare være nok brugere.

Så mit råd er at du søger for flere brugere, mere omtale (de to ting hænger selvfølgelig sammen) og så burde resten komme af sig selv. Prøv evt. at starte ud med de steder sejlere bevæger sig, medlemsblade mv. så går snakken lige pludselig.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Herlev
Tilmeldt 6. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Kan du uddybe din ide lidt mere ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)