Hej. Vi er kommet i en total tåbelig situation - en rigtig øv øv situation Vi har brugt den samme revisor igennem mange år (mere end 20 år) til vores regnskaber i familien (flere generationer), og det har været ok, men så har vi brugt denne revisor til vores ApS for hun var jo registreret revisor MEN hun havde bare glemt at fortælle os at hun havde mistet sin autorisation som registreret revisor tilbage i 2008 Vi har nu 4 uger til at finde en anden som vil gennemgå og godkende alle regnskaberne hvilket syntes uretfærdigt da SKAT havde godkendt alle regnskaberne men pga. hende er vi blevet bedt om at få det godkendt påny af en anden registreret revisor. Problemet er at selskabet har jo betalt en gang for at få lavet regnskaberne så kassen er næsten tom på den konto, og hvad gør man så???? Så nu leder vi efter en som ville være villig til at glide det igennem og godkende det for "meget få kroner", men hvor finder man den hjælp? Det virker tåbeligt når nu alle regnskaberne var godkendt af SKAT men fordi de har et horn i siden på revisoren (hvilket vi ikke kendte til før nu) så er vi kommet i klemme. Omvendt er vi rasende over at hun i det mindste ikke har sagt noget så vi ikke kom i denne klemme... Puha så fik jeg luft på min families vegne Positive forslag modtages med "kyshånd" men fordømmende eller negative kommentarer frabedes TAK |
Det handler jo ikke om at SKAT har et horn i siden på jeres revisor, men et spørgsmål om at jeres regnskab skal leve op til nogle lovkrav.
De 4 uger skal bruges konstruktivt så jeg ville selv proaktivt kontakte Peter-revisor. Han er kendt for at have nogle humane priser.
Alternativt kunne du lægge opgaven på Amino Freelancer og afvente bud.
Held og lykke med det - husk at tidsfristerne på de 4 uger er relativt restriktive.
/Henrik